جاباما
۳۳۵۰۹۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

گوشی مایکروسافت با حافظه ۵۰۰ گیگابایتی

طبق ادعای یک سایت چینی اولین گوشی از سری محصولات Surface Phone در سال ۲۰۱۷ به بازار خواهد آمد.

وب سایت زوم تک - سینا اشتری: سایت Weibo کشور چین که حوزه فعالیتش افشاگری در باره محصولات آینده شرکت های فعال در عرصه فناوری است امروز مسائلی را درباره پروژه Surface Phone مطرح کرده که برخی از آنان برای چندمین بار مطرح می شوند که این مسئله اطمینان ما را نسبت به صحت آنان افزایش می دهد.

گوشی مایکروسافت با حافظه 500 گیگابایتی

طبق ادعای این سایت چینی اولین گوشی از سری محصولات Surface Phone در سال ۲۰۱۷ به بازار خواهد آمد، گفتنی است که این شایعه ماه گذشته و توسط یک منبع دیگر مطرح گردیده بود، در قسمت دیگری از گزارش Weibo گفته شده که در ساخت این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ استفاده خواهد شد و با توجه به گزارش هفته پیش شرکت مایکروسافت که پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ را به لیست پردازنده های قابل پشتیبانی ویندوز ۱۰ اضافه کرده بود این خبر نیز موثق به نظر می رسد.

شایعاتی که ماه گذشته راجع به گوشی های سری Surface Phone مطرح شد حاکی از این بود که این سری از گوشی ها سه زیر شاخه خواهند داشت که یکی از آنها برای قسمت عمده مشتریان در نظر گرفته شده است، محصول دیگری برای افرادی که استفاده کسب و کاری از گوشی دارند تولید خواهد شد و نهایتا نمونه ای قدرتمند برای مشتریان علاقه مند به قوی ترین گجت ها روانه بازار خواهد گردید، نمونه اصلی این گوشی ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت، این در حالی است که نمونه دوم ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و نمونه آخر که برای مشتریان پرچمداران در نظر گرفته شده ۸ گیگابایت حافظه رم و نیز ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

بنا به ادعای سایت Weibo پایه ای ترین گوشی از سری گوشی های Surface Phone قیمت ۹۰۰ دلاری را خواهد داشت که قیمت بالایی است، البته همانطور که می دانید عمده ترین دلیل عدم استقبال کاربران از گوشی های مایکروسافت کمبود نرم افزار می باشد و باید دید که مایکروسافت در حوزه نرم افزاری چه تمهیداتی را اندیشیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج