جاباما
۳۳۵۱۰۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آپدیت جدید برای گوشی ال جی G۴

بالاخره کمپانی ال جی با ارائه‌ی آپدیتی به انتظارت دارندگان گوشی ال جی G۴ پایان داد.

وب سایت گجت نیوز - رضا بهزادپور: بالاخره کمپانی ال جی با ارائه‌ی آپدیتی به انتظارت دارندگان گوشی ال جی G۴ پایان داد. در این مقاله قصد داریم به بررسی این آپدیت بپردازیم و ببینیم که تا چه حد این آپدیت توانسته در رفع مشکلات اندروید ۶ در گوشی ال جی G۴ موفق باشد. با ما همراه باشید.

آپدیت جدید برای گوشی ال جی G4

پس از انتشار رسمی اندروید ۶ توسط گوگل در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ شرکت ال جی اولین شرکتی بود که این نسخه‌ از اندروید را برای گوشی پرچمدار خود یعنی ال جی G۴ منتشر کرد. این به‌روزرسانی کمتر از یک ماه پس از انتشار رسمی اندروید ۶ بود و همین عجله کردن شرکت ال جی با خود مشکلاتی را به وجود آورد. صاحبان گوشی هوشمند ال جی G۴ پس از به‌روزرسانی گوشی خود به اندروید ۶ با مشکلات متعددی مواجه شدند. در ابتدا تصور می‌شد که این مشکلات تنها مربوط به بخشی از صاحبان این گوشی باشد، ولی گزارش‌ها به حدی زیاد بودند که نمی‌توانستیم به‌سادگی از کنار آن بگذریم و آن را محدود به گروهی خاص بدانیم. پیش‌تر در گجت نیوز در طی مقاله‌ای با ارائه‌ی راه‌حل‌هایی در جهت رفع مشکلات اندروید ۶ در گوشی ال جی G۴ برآمدیم. حتما آن مقاله را بخوانید.

درحالی‌که اندروید ۶ بر روی دستگاه‌های نکسوسی تقریبا بدون هیچ مشکلی کار می‌کردند، روزبه‌روز گزارش‌های مختلفی از مشکلات اندروید ۶ در گوشی ال جی G۴ به گوش می‌رسید. اغلب گزارش‌ها مربوط به مصرف باتری زیاد و داغ کردن بیش‌ازحد گوشی بود. پس‌ازاین گزارش‌ها دارندگان گوشی هوشمند ال جی جی۴ انتظار داشتند که شرکت LG با ارائه‌ی آپدیتی این مشکلات را هرچه سریع‌تر برطرف کند. چند روز پیش این اتفاق رخ داد. شرکت ال جی پس از گذشت حدود ۵ ماه آپدیتی را به‌منظور بهبود عملکرد و رفع مشکلات اندروید ۶ در گوشی هوشمند ال جی G۴ ارائه کرد. به نظر می‌رسد یکی از دلایل این تاخیر ۵ ماهه در ارائه‌ی آپدیت به این خاطر بوده است که شرکت ال جی آن‌قدر منتظر ماند که تمام مشکلات گزارش شود و همه‌ی آنها را با ارائه‌ی تنها یک آپدیت رفع کند.

نصب آپدیت جدید ال جی برای گوشی LG G۴

برای نصب این آپدیت جدید به مسیر Settings > About Phone بروید و گزینه‌ی Check for Updates را انتخاب کنید. پس از انجام این کار شکل زیر به شما نشان داده می‌شود. این آپدیت را دانلود و نصب کنید.

آپدیت جدید برای گوشی ال جی G4

آپدیت جدید برای گوشی ال جی G4

آپدیت جدید برای گوشی ال جی G4

ما برای اینکه نظر نهایی خود را در خصوص این آپدیت بدهیم، چند روز با آن کارکردیم تا تغییرات این آپدیت را به‌خوبی لمس کنیم. در ادامه تغییراتی را که ما در طول این چند روز شاهد بودیم را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

گوشی کمتر داغ می‌کند

آپدیت جدید برای گوشی ال جی G4

پس از ارائه‌ی این آپدیت جدید گوشی کمتر داغ می‌کند. ما برای اینکه از این موضوع مطمئن شویم دمای گوشی را با نرم‌افزاری بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که درست فکر می‌کردیم. پیش‌تر گوشی در مصارف عادی به‌طور پیوسته روی دمای ۴۰ سانتی‌گراد بود، اما پس از نصب این آپدیت دمای گوشی به ۳۵ درجه سانتی‌گراد کاهش‌یافته است.

برنامه‌های سیستمی پردازنده‌ی کمتری مصرف می‌کند

یکی دیگر از تغییراتی که ما پس از نصب این آپدیت مشاهده کردیم، مصرف کمتر Android System از گوشی بود. قبل از نصب این آپدیت، Android System حدود ۲۰ درصد از زمان پردازنده را به خود اختصاص می‌داد، اما همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، این میزان به کمتر از یک درصد کاهش‌یافته است.

آپدیت جدید برای گوشی ال جی G4

مصرف باتری تا حدودی بهبودیافته است

اصلی‌ترین مشکل کاربران گوشی هوشمند LG G۴ مصرف باتری بیشتر در زمان آپدیت به اندروید ۶ بود. باید این خبر خوشحال‌کننده را به شما بدهم که مصرف باتری تا حدودی بهبودیافته است. در شکل زیر می‌بینید که مصرف باتری Android OS و Android System تا چه حد نسبت به قبل از این آپدیت کاهش‌یافته است. این تغییر درنهایت مصرف باتری بهتری را برای گوشی به ارمغان آورده است.

آپدیت جدید برای گوشی ال جی G4


آیا این آپدیت در رفع مشکلات اندروید 6 در گوشی ال جی G4 موفق بوده است؟

اگر بخواهیم نظر خود را به‌طورکلی در خصوص این آپدیت بدهیم، بهترین جمله این است که بگوییم به‌طورکلی گوشی بهینه‌تر شده و تقریبا توانسته در رفع مشکلات اندروید 6 در گوشی ال جی G4 موفق باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج