۳۳۵۱۶۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تالار شیشه‌ای امروز هم بی‌رمق بود

بورس اوراق بهادار تهران در چهارمین روز معاملات با روند کاهشی روبرو شد؛ به طوری که در پایان زمان معاملات شاخص کل ۲۸۷ واحد افت کرد.

خبرگزاری ایسنا: بورس اوراق بهادار تهران در چهارمین روز معاملات با روند کاهشی روبرو شد؛ به طوری که در پایان زمان معاملات شاخص کل ۲۸۷ واحد افت کرد.

بورس اوراق بهادار تهران امروز - سه شنبه - در ابتدای باز شدن معاملات، اندکی رشد کرد اما در ادامه وارد روند نزولی شد و با ۲۸۷ واحد نزول به رقم ۷۶ هزار و ۱۴۴ واحدی رسید.

بیشترین مقدار شاخص کل طی معاملات امروز ۷۶ هزار و ۵۳۴ واحدی بود. علاوه بر این شاخص هم وزن نیز با ۶۷ واحد کاهش رقم ۱۳ هزار و ۷۶۵ واحدی را تجربه کرد.

در معاملات چهارمین روز تالار شیشه ای شرکت های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سایپا و ایران خودرو به ترتیب با ۴۹، ۴۸ و ۴۴ واحد کاهش بیشتریت تاثیر را در افت شاخص بورس تهران را داشتند و در مقابل سرمایه گذاری غدیر با ۴۹ واحد افزایش سعی کرد که از افت شاخص کل جلوگیری کند.

در معاملات امروز نماد شرکت های جام دارو، عمران و توسعه فارس، پشم شیشه ایران و سامان گستر اصفهان بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و در مقابل شرکت های لیزینگ ایران، پتروشیمی شیراز و فنر سازی زر شاهد بیشترین کاهس در قیمت سهم های خود بودند.

ارزش معاملات امروز بالغ بر ۱۸۵ میلیارد و ۳۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بود که این رقم ناشی از دست به دست شدن ۹۱۳ میلیون و ۸۶۰ هزار سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۵۱ هزار و ۸۱۱ نوبت معامله داد و ستد شد.

شاخص کل فرا بورس نیز با ۳.۴ واحد کاهش به ۸۱۶.۵ رسید. ارزش معاملات فرابورس امروز به ۱۹۵ میلیارد و ۴۷۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج