۳۳۵۲۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اولین فروند هواپیمای فلایت رونمایی شد

مراسم رونمایی از اولین فروند هواپیمای فلایت چک ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی و مقامات ارشد حوزه هوانوردی کشور امروز در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران برگزار شد.

خبرآنلاین: مراسم رونمایی از اولین فروند هواپیمای فلایت چک ایران با حضور وزیر راه و شهرسازی و مقامات ارشد حوزه هوانوردی کشور امروز در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران برگزار شد.

مراسم رونمایی از اولین فروند هواپیمای فلایت چک کشور امروز سه شنبه ۱۱خرداد با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، علی عابدزاده رییس سازمان هواپیمایی کشور، رحمت‌اله مه‌آبادی مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، اصغر فخریه کاشان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین‌الملل، داود پرهیزکار رییس سازمان هواشناسی و سایر مقامات لشکری و کشوری و همچنین متخصصان و مهندسان صنعت هوانوردی کشور در فرودگاه مهرآباد تهران برگزار شد.

با توجه به گستردگی شبکه راه‌ها و صنعت هوانوردی در کشور بهره‌برداری کامل از این مسیرها تنها با طراحی دقیق و نصب و استفاده از انواع سامانه‌های هوانوردی در طول مسیرها و فرودگاه‌ها محقق می‌شود.

براساس قوانین سازمان هواپیمایی کشور این کار از طریق بررسی‌های دقیق دوره ای، مرتب و مشخص در چارچوب استانداردهای جهانی و استفاده ار هواپیمای فلایت چک ممکن است. از این رو ناوگان فلایت چک برای تمام کشورها ناوگانی کاملا استراتژیک محسوب می‌شود.

به دنبال سانحه ناگوار هواپیمایی کشوری در سال ۹۲ و سقوط یک فروند هواپیمای فلایت‌چک در جنوب کشور وزیر راه و شهرسازی بخش تصدی وارسی پرواز از سازمان هواپیمایی کشوری را به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران منتقل کرد که بلافاصله پس از این اقدام عملیات انتخاب ناوگان جدید و انتقال هواپیمای فلایت چک در کشور آغاز شد.

در ادامه مراسم امروز همچنین مجوز عملیات بررسی پروازی از سوی وزیر راه و شهرسازی به مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اعطا شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج