جاباما
۳۳۵۲۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آماده‌ترین‌ بازیکنان یورو را بهتر بشناسید

سایت یوفا نام ۱۰ بازیکن آماده یورو ۲۰۱۶ که هفته آینده آغاز خواهد شد را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، کریستیانو رونالدو با آمادگی کامل به یورو ۲۰۱۶ فرانسه می‌رسد. فیفا نیز این موضوع را تاکید دارد.

به نوشته سایت یوفا، کریستیانو رونالدو آماده‌ترین بازیکن این ر‌قا‌بت‌هاست. در جایگاه دوم زلاتان ایبراهیموویچ قرار دارد و رتبه سوم به آنتوان گریزمان اختصاص دارد.

در این فهرست ۱۰ نفره، چهار بازیکن از اسپانیا حضور دارند. سائول نیگس، کوکه، سرخیو راموس و خوان فران. آنها به ترتیب در جایگاه‌های پنجم، ششم، هفتم و نهم قرار دارند. این لیست را جیمز میلر انگلیسی، تونی کروس آلمانی مارک همشیک اسلواک کامل می‌کنند. این سه بازیکن در رتبه‌های چهارم، هشتم و دهم هستند.

یوفا به برجسته‌ترین عملکردهای این بازیکنان نیز اشاره کرده است. رونالدو ۹ گل در هشت بازی اخیرش به ثمر رسانده و ایبراهیموویچ ۱۶ گل را در ۱۲ بازی اخیرش وارد دروازه حریفان نه چندان قدرتمند کرده است.

راموس بهترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد. خوان فران با حضورش در خط دفاعی باعث شد اتلتیکو در ۱۰ بازی اخیرش، هفت دیدار را بدون گل به پایان برساند.

در این رنکینگ، عملکرد بازیکنان از یکم ژانویه بررسی شده و بازی‌های اخیر بیشترین تاثیر را در آن داشته است. یوفا سطح حریف این بازیکنان را در نظر گرفته است. گل‌های لیگ قهرمانان اروپا ارزشمندتر از لیگ داخلی است.

در این ارزشیابی، پست هر بازیکن نیز در نظر گرفته شده است. به طور مثال توپ‌گیری برای یک هافبک با اهمیت تر از یک مهاجم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج