۳۳۵۴۵۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اکسپریا E۵ رسما معرفی شد

سونی اکسپریا E۵ دیروز به‌صورت رسمی معرفی شد. این گوشی که مشخصاتش از قبل به بیرون درز کرده بود، از همان دیروز بدون سروصدا یا تبلیغات خاصی روی سایت سونی قرار گرفته است.

مجله دیجی کالا -نویسنده: فرشته سلیمانی: سونی اکسپریا E۵ دیروز به‌صورت رسمی معرفی شد. این گوشی که مشخصاتش از قبل به بیرون درز کرده بود، از همان دیروز بدون سروصدا یا تبلیغات خاصی روی سایت سونی قرار گرفته است.

اکسپریا E5 رسما معرفی شد

همان‌طور که انتظار داشتیم، اکسپریا E۵ نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p دارد و تراشه‌ی آن مدیاتک MTK۶۷۳۵ است. این گوشی به رم ۱.۵ گیگابایتی و حافظه‌داخلی ۱۶ گیگابایتی مجهز شده تا نمونه‌ی خوبی از یک گوشی پایین‌رده باشد.

کمی هم درباره‌ی اندازه‌های گوشی بدانیم: اکسپریا E۵ در ابعاد ۸.۲ × ۶۹ × ۱۴۴ میلی‌متر و با وزن ۱۴۷ گرم به بازار وارد شده است. باتری این گوشی ۲۷۰۰ میلی‌آمپری است. در مورد این باتری، سونی تضمین کرده با یک‌بار شارژ کامل، می‌توانید تا دو روز از گوشی استفاده کنید.

اکسپریا E5 رسما معرفی شد

دوربین این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی، مجهز به یک فلش LED بوده و دوربین جلوی آن هم ۵ مگاپیکسلی است. این دوربین جلو فلش مخصوص به خود را دارد تا قادر به ثبت سلفی‌های بهتری باشد. از دیگر امکانات این گوشی باید به مجهز بودن به NFC، پشتیبانی از شبکه LTE و همچنین دو سیم‌کارته بودن اشاره کرد.

اکسپریا E۵ در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می‌شود و با سیستم‌عامل اندروید مارشمالو کار می‌کند. اگر این گوشی را پسندیده‌اید، باید برای خرید آن ۱۹۹دلار کنار بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج