۳۳۵۴۶۶
۷ نظر
۵۰۱۷
۷ نظر
۵۰۱۷
پ

آش و حلیم و زولبیا در ماه رمضان چند؟

رئیس اتحادیه آش و حلیم از تعیین قیمت رسمی این دو کالای پرمصرف ماه رمضان در یکشنبه هفته آینده خبرداد و گفت: افزایش قیمت آش و حلیم بین ۵ تا ۱۰ درصد خواهد بود.

خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه آش و حلیم از تعیین قیمت رسمی این دو کالای پرمصرف ماه رمضان در یکشنبه هفته آینده خبرداد و گفت: افزایش قیمت آش و حلیم بین ۵ تا ۱۰ درصد خواهد بود.

حسین محمدی گفت: اتحادیه آش و حلیم قیمت‌های پیشنهادی خود برای فروش واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان را تعیین کرده و در جلسه‌ای که یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، قیمت‌ها نهایی خواهد شد اما پیشنهاد ما افزایش قیمت ۵ تا ۱۰ درصدی برای آش و حلیم است.

رئیس اتحادیه آش و حلیم افزود: هم اکنون قیمت رسمی هر کیلوگرم حلیم با مخلفات ۱۰ هزار تومان، حلیم ساده ۹ هزار تومان، آش رشته ۸۵۰۰ تومان، آش شله‌قلمکار ۹۵۰۰ تومان، هر پرس حلیم ۶ هزار تومان و هر کیلوگرم حلوا و شله‌زرد نیز ۸ هزار تومان است.

بر این اساس با احتساب افزایش ۵ تا ۱۰ درصدی قیمت‌ها در ماه رمضان امسال، هر کیلوگرم حلیم با مخلفات ۱۰۵۰۰ تا ۱۱ هزار تومان، حلیم ساده ۹۴۵۰ تا ۹۹۰۰ تومان، آش رشته ۸۹۵۰ تا ۹۳۵۰ تومان، آش شله قلمکار ۱۰ هزار و ۴۵۰ تا ۹ هزار و ۷۵ تومان، هر پرس حلیم ۶۳۰۰ تا ۶۶۰۰ تومان و هر کیلوگرم حلوا و شله زرد نیز ۸۴۰۰ تا ۸۸۰۰ تومان خواهد بود.


قیمت رسمی زولبیا یکشنبه اعلام می‌شود/ قیمت پیشنهادی؛ ۱۲۸۰۰ تومان

رئیس اتحادیه قنادان از ارائه قیمت پیشنهادی ۱۲۸۰۰ تومانی اتحادیه برای هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک برای ماه رمضان خبرداد و گفت: قیمت رسمی روز یکشنبه هفته آینده، تعیین و اعلام می‌شود.

علی بهرمند گفت: روز گذشته قرار بود که قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان تعیین شود که متاسفانه جلسه کمیسیون قیمت‌گذاری اصناف برگزار نشد، بر این اساس این جلسه قرار است روز یکشنبه هفته آینده برگزار و در آن قیمت نهایی این کالای پرمصرف ماه رمضان تعیین شود.

رئیس اتحادیه قنادان افزود: قیمت پیشنهادی اتحادیه برای هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک ۱۲۸۰۰ تومان و برای زولبیا و بامیه درجه دو ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان است. البته قرار نیست هیچ سوبسید یا یارانه‌ای به صورت روغن یا شکر ارزان قیمت در اختیار قنادان قرار گیرد و بر همین اساس هم، ۱۲۸۰۰ تومان قیمت تمام شده است.

وی تصریح کرد: آنالیز قیمتی ارایه شده از سوی اتحادیه با احتساب جعبه است و به همین دلیل، اگر قنادی‌ها زولبیا و بامیه را با احتساب وزن جعبه ارایه می‌کنند، این موضوع در آنالیز قیمتی دیده شده است. در عین حال پیش‌بینی ما این است که امسال مصرف نسبت به سالهای قبل، ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدر تیتر هاتون سبک شده

    • ایرانی

      ای مردم نخرید تا مجبور به کاهش قیمت بشوند

    • محمد

      مردم نخرند تامجبور بشن قیمت ها روکاهش بدن

    • حليم ناصر

      نخرييييييييييييد چه خبره

    • صدرا

      خودم بامیه وزولوبیا درست میکنم درجه یک.لازم نکرده اون بامیه وزولوبیایی که هزار بار توی یه روغن سرخ میشه وغیربهداشتی وسرطانزاست و انقدر هم گرون میفروشین به روزه دارهای بیچاره بفروشین.رو در خورد ما یکی بدین .خودتون بخورین تا سالم و بانشاط باشید.ماه رمضان برای روزه داران هم باز جز گرونی وفشار ومشقت نیست از دست این حماقتها.

    • امیر

      ماکه پول نداریم

    • بدون نام

      خوشبحال اونایی که میخورن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج