۳۳۵۵۳۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رضازاده: وزنه‌برداری ایران را با ما می‌شناسند

رییس پیشین فدراسیون وزنه‌برداری با بیان اینکه فدراسیون وزنه‌برداری از وی برای حضور در مراسم افتتاحیه جام فجر دعوت نکرده بود، گفت:وزنه‌برداری ایران را با نام امثال ما می‌شناسند اما خبری از برخی بزرگان وزنه‌برداری در مراسم افتتاحیه نبود.

خبرگزاری ایسنا: حسین رضازاده درباره حضور در مراسم افتتاحیه مسابقات بین‌المللی و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی جام "فجر" اظها‌ر کرد: این ر‌قا‌بت‌ها بین‌المللی است و به میزبانی ایران برگزار می‌شود. از آنجا که به عنوان ر‌قا‌بت‌های گزینشی المپیک نیز محسوب می‌شود از اهمیت زیادی برخوردار است. من هم به خاطر خسته نباشید به و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ان در مراسم افتتاحیه‌ حاضر شدم.

وی درباره وضعیت پیشکسوتان و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی و این که علی مرادی، رییس فدراسیون عنوان کرده با روی کار آمدنش در فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی اهمیت زیادی برای پیشکسوتان این رشته قائل است، گفت: حتی برای من دعوتنامه هم نفرستادند تا در مراسم افتتاحیه شرکت کنم. متاسفانه پیشکسوتان و بزرگان زیادی مانند کوروش باقری که زحمت زیادی برای وزنه برداری ایران کشیده‌اند در این مراسم حضور نداشتند. وزنه‌برداری ایران را با نام امثال ما می‌شناسند و جای خیلی‌ها در این مراسم خالی بود. اینجا خانه خودمان است و من بدون دعوت نامه تصمیم گرفتم در مراسم افتتاحیه حاضر شوم وگرنه فدراسیون اقدامی برای دعوت از من به عمل نیاورد.

دارنده مدال طلای المپیک درباره وضعیت کیانوش رستمی، افزود: کیانوش چند سال قبل این وزنه ها را مهار کرده بود و خدا را شکر وضعیت بسیار خوبی قبل از المپیک دارد. مسابقات المپیک با ر‌قا‌بت‌های جهانی تفاوت زیادی دارد. یک ورزشکار اگر می‌خواهد به مدال برسد باید با آمادگی ۱۰۰ درصد در این ر‌قا‌بت‌ها حاضر شود. کیانوش رستمی، ورزشکار بسیار خوبی است و مطمئنا با ادامه این روند می‌تواند در ر‌قا‌بت‌های المپیک بر روی سکو برود.

رضازاده در باره تمرینات انفرادی کیانوش رستمی و این که آیا این موضوع بر نحوه نتیجه‌گیری او در المپیک تاثیر منفی خواهد داشت یا خیر؟ خاطر‌ نشان کرد: رستمی بسیار خوب در حال تمرین است و خودش مربیگری خودش را بر عهده دارد. اگر مدال بگیرد دسترنج زحمات خودش است. البته فدراسیون اعلام کرده با این ورزشکار هماهنگ است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. به‌ هر‌ حال رستمی روند خوبی را طی می‌کند و امیدوارم که در المپیک به نتیجه‌ دلخواه خود برسد.

سرمربی سابق تیم ‌ملی و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی در پایان با آرزوی موفقیت برای کاروان ورزشی ایران در المپیک، گفت: شرایط بسیار سختی در المپیک پیش‌رو خواهیم داشت چرا که تمامی کشورها با آمادگی کامل پا به این ر‌قا‌بت‌ها می‌گذارند، اما ما هم ورزشکاران خوبی در اختیار داریم که مطمئنا برای کسب افتخار از جان خود مایه می‌گذارند. امیدوارم که در نهایت نتایج خوبی را به دست بیاوریم و ورزشکارانمان بار دیگر افتخار آفرین شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشاالله كه علي حسيني برميگرده ركوردتو ميزنه، سليمي هم همينطور ميزنن ركوردتو تا ديگه هيچ اسمي از شخص شما نمونه روي وزنه برداري ايران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج