۳۳۵۵۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زرینچه: سرمربی استقلال انتخاب شده است!

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که سرمربی جدید استقلال انتخاب شده است.

خبرگزاری تسنیم: جواد زرینچه درباره تجمع اعتراض آمیز هواداران استقلال در ورزات ورزش و جوانان اظهار داشت: مالکان واقعی استقلال هواداران هستند و در نبود آنها، این تیم فایده‌ای نخواهد داشت. امیدوارم مسئولان تصمیم درستی بگیرند و فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی استقلال می‌شود. در دو سال گذشته بهرام افشارزاده را رصد کرده‌ام و اعتقاد دارم آدم سالمی است و باید حمایت شود.

وی افزود: می‌دانم مشکلاتی وجود دارد ولی به حاشیه بردن مدیریت، مربی و بازیکن به استقلال آسیب می‌رساند و این کارها فایده‌ای نخواهد داشت. امیدوارم تصمیمات درستی گرفته شود که به سود و خواسته هواداران استقلال باشد. ما و هواداران استقلال در ایران سربلندی تیم‌شان را می‌خواهیم و مسئولان باید با تصمیمات خوب و حاشیه‌های کمتر، استقلال را سربلند کنند.

مربی پیشین استقلال در خصوص حضورش در وزارت ورزش و اینکه گفته می‌شود یکی از گزینه‌های سرمربیگری استقلال است، گفت: آمده‌ام تا با رضا حسنی‌خو رئیس حراست وزارت ورزش دیدار کنم. چند سال پیش با ایشان سفر زیارتی رفته بودیم و سال‌ها بود که او را ندیده بودم. به همین دلیل آمده‌ام تا ایشان را ببینم!

زرینچه در مورد اینکه آیا قصد دارد برنامه‌هایش را به مسئولان استقلال بدهد، خاطرنشان کرد: سال گذشته برنامه‌ام را داده بودم. به نظرم فردی را که می‌خواستند، انتخاب شده و به او باید کمک کنیم تا در استقلال موفق باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا منظورش علیرضا منصوریان است، گفت: من نامی نمی‌برم و تنها به این جمله بسنده می‌کنم که در این مسیر باید به او کمک شود. باید صبر کرد تا به صورت رسمی نام سرمربی جدید اعلام شود. این قول را می‌دهم تصمیمی گرفته می‌شود که خواسته مردم مدنظر قرار بگیرد. باید با تجربه‌تر عمل کنیم چون شرایط استقلال با تیم‌های دیگر فرق می‌کند. اگر کسی که انتخاب شود، را کمک نکنیم و به او حسادت شود، استقلال درست نمی‌شود. به عنوان مثال اگر منصوریان انتخاب شود و بخواهیم به او حسادت کرده و اذیتش کنیم، خود من و استقلال ضرر می‌کنیم.

مربی پیشین استقلال تصریح کرد: در کنار تغییر سرمربی، احتیاج است که تغییر و تحولاتی در بازیکنان ایجاد شود. خیلی از بازیکنان باید جابه‌جا شوند. بحث مدیریت هم دست وزیر ورزش و جوانان است. اگر صلاح دانستند با همین هیئت مدیره ادامه می‌دهند و اگر اینطور نشد، جای نگرانی نیست و جابه‌جایی‌ها صورت می‌گیرد. تاکید می‌کنم که همه باید به سرمربی استقلال کمک کنیم. به عنوان مثال صحبت از منصوریان کردم و گفتم باید به او کمک شود. منصوریان برای خودش نمی‌آید و برای استقلال می‌آید. وظیفه ما هم این است که او را حمایت کنیم.

زمانی که زرینچه قصد ورود به وزارت ورزش را داشت با دو دستگی هواداران استقلال روبه‌رو شد. شماری علیه او شعار داده و اعتقاد داشتند که برای حمایت از افشارزاده در وزارت ورزش حضور پیدا کرده اما برخی‌ها نیز به تشویق وی پرداختند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج