جاباما
۳۳۵۵۶۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

نسخه Edge در سری جدید گلکسی نوت!

سایت Zauba کشور هند که همواره اطلاعات مربوط به ورود و خروج اجناس به این کشور را رصد می کند امروز به ورود گجتی به خاک هند اشاره کرده که کارشناسان از آن به عنوان گلکسی نوت ۶ ( و یا ۷ ) اج یاد می کنند.

وب سایت زوم تک -سینا اشتری: سایت Zauba کشور هند که همواره اطلاعات مربوط به ورود و خروج اجناس به این کشور را رصد می کند امروز به ورود گجتی به خاک هند اشاره کرده که کارشناسان از آن به عنوان گلکسی نوت ۶ ( و یا ۷ ) اج یاد می کنند.

نسخه Edge در سری جدید گلکسی نوت!

تا قبل از این می دانستیم که نام کد گلکسی نوت بعدی سامسونگ SM-N۹۳۰ بود و همین سایت هندی پیشتر از ورود این گجت به هند خبر داده بود ، گفتنی است که نام کد گلکسی نوت ۵ SM-N۹۲۰ و نام کد گلکسی اس ۷ SM-G۹۳۰ و نام کد گلکسی اس ۷ اج SM-G۹۳۵ می باشد.

نام کد محصولی که امروز به خاک هند وارد شده است SM-N۹۳۵G می باشد که اگر آن را با دیگر نام های کد محصولات اشاره شده در بالا انطباق دهیم می توانیم از آن به عنوان گلکسی نوت ۶ اج یاد کنیم ، به هر حال این نتیجه گیری خیلی هم محکم نیست اما تا به امروز دلیل محکمتری برای وجود گلکسی نوت ۶ اج در دست نداشته ایم.

تا به این لحظه می دانیم که گلکسی نوت بعدی دارای صفحه نمایشی ۵.۸ اینچی با دقت ۲۵۶۰*۱۴۴۰ پیکسل می باشد ، پردازنده به کار رفته در ساخت آن اسنپدراگون ۸۲۳ بوده و ۶ گیگابایت حافظه رم را داراست و برای حافظه داخلی آن سامسونگ برای اولین بار از یک حافظه ۲۵۶ گیگابایتی استفاده نموده است ، دوربین اصلی این فبلت قدرتمند ۱۲ مگا پیکسلی و دوربین سلفی به کار رفته در آن دقتی ۵ مگاپیکسلی دارد.

هنوز زمان دقیقی برای معرفی این فبلت مشخص نشده اما انتظار داریم تا در هفته های آتی شاهد رونمایی از این گجت باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج