۳۳۵۵۷۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

رنو از نسخه‌ خاص کلیو RS۱۶ رونمایی کرد

رنو در حاشیه گرندپری موناکو فرمول یک، از نسخه‌ی جذاب‌تر و قدرتمند‌تر کلیو آر اِس ۱۶ (۱۶ Clio RS) رونمایی کرد.

zoomit.ir - محمد حسین جعفری: رنو در حاشیه گرندپری موناکو فرمول یک، از نسخه‌ی جذاب‌تر و قدرتمند‌تر کلیو آر اِس ۱۶ (۱۶ Clio RS) رونمایی کرد. این هاچ‌بک جذاب برای بزرگداشت فعالیت رنو در رقابت‌های فرمول یک تولید شده است.

رنو از نسخه‌ خاص کلیو RS16 رونمایی کرد

رنو کلیو RS ۱۶ برای بزرگداشت چهلمین سالگرد شرکت در مسابقات فرمویل یک و هم‌چنین بازگشت به این رقابت‌ها در فصل جاری، در حاشیه‌ی گرندپری موناکو معرفی شد. کلیو RS ۱۶ به لطف پنل‌های حجیم‌تر بدنه، از لحاظ ظاهری تفاوت‌ها زیادی با نمونه‌ی RS دارد. ورودی‌های هوای حجیم‌تر در بخش جلویی، رکاب‌های جانبی جدید، بال عظیم انتهایی خودرو و رینگ‌های آلومینیومی مشکی رنگ، برخی از بهینه‌سازی‌های این خودرو در بخش ظاهری است.

رنو از نسخه‌ خاص کلیو RS16 رونمایی کرد

رنو در کلیو RS ۱۶ به جای تقویت پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ، آن را به طور کامل کنار گذاشته و از پیشرانه‌ی ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ به کار رفته در مگان RS بهره برده است تا هاچ‌بک زیبا و جدید خود حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. این پیشرانه‌ی توانمند، توانایی خروج ۲۷۵ اسب بخار (۵۵ اسب بخار بیشتر از نمونه‌ی قدرتمند کلیو RS) در دور موتور ۵۵۰۰ دور بر دقیقه را دارد. پیشرانه‌ی جدید کلیو هم‌چنین توانایی تولید ۲۷۲ پوند فوت گشتاور را در دور ۳۰۰۰ دور بر دقیقه دارد.

رنو از نسخه‌ خاص کلیو RS16 رونمایی کرد

در هاچ‌بک قدرتمند کلیو RS ۱۶ جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی وظیفه‌ی انتقال قدرت به چرخ‌های عقب را برعهده دارد تا بدین وسیله این خودرو لذت رانندگی بالایی را برای سرنشینان خود به ارمغان بیاورد. رنو هم‌چنین در کلیو RS ۱۶ از ترمز‌های بزرگ‌تری برای بهبود کنترل، سیستم فرمان جدید و دقیق‌تر و سیستم تعلیق حرفه‌ای که از قطعات مشابه با خودروهای مگان و اسکیپ بهره می‌برد، بهره برده است.

رنو از نسخه‌ خاص کلیو RS16 رونمایی کرد

رنو هنوز در خصوص قیمت یا زمان فروش کلیو RS ۱۶ اطلاعاتی منتشر نکرده است. اما قطعا در صورت عرضه‌ی این خودرو به بازار، استقبال زیادی از آن صورت خواهد گرفت؛ زیرا کلیو RS به خودی خود، محصولی بسیار توانمند بوده و حالا طی به روز رسانی و افزایش ۵۵ اسب بخاری توان خروجی در کنار بهبود‌ها گسترده، قطعا توانایی رقابت با خودرو‌های قدرتمند‌تر و گران‌تر از خود را خواهد داشت.

رنو از نسخه‌ خاص کلیو RS16 رونمایی کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • rezaansari

      خیلی باحاله
      رنو باید بیشتر از این پیشرفت کنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج