جاباما
۳۳۵۶۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

باشگاه استقلال توپ را به زمین وزیر انداخت

درحالی که برخی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم خبر داده‌اند، مسئولان استقلال تاکید کرده‌اند وزیر ورزش سرمربی را تایید و معرفی می‌کند!

خبرگزاری مهر: انتخاب سرمربی تیم فوتبال استقلال برای فصل آینده - که از مدتها قبل هم مشخص بود علیرضا منصوریان است - حالا به یکی از سوژه های اصلی دو روز اخیر فوتبال تبدیل شده و جالب اینکه برخی اعضای هیات مدیره از انتخاب قطعی وی خبر داده اند اما مشخص نیست چرا باشگاه با وجود قطعی بودن انتخاب منصوریان کماکان در حال کشمکش هستند.

معینی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که بعدازظهر امروز در میان هواداران مقابل وزارت ورزش حضور داشت در مورد انتخاب سرمربی گفت: قرار بود نام علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال امروز اعلام شود اما نمی دانم چرا نجف نژاد روز گذشته وی را معرفی کرد.

با این وجود سایت رسمی باشگاه استقلال بعدازظهر امروز در اطلاعیه ای کوتاه اعلام کرد:« اسامی کاندیداهای سرمربیگری تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه استقلال پس از بررسی های لازم به جناب آقای دکتر گودرزی وزیر محترم ورزش و جوانان گزارش خواهد شد، تا تصمیم نهایی توسط ایشان به عنوان ریاست محترم مجمع باشگاه اتخاذ گردد.»

همچنین بهرام افشارزاده سرپرست استقلال هم در این مورد به سایت باشگاه گفت:من همیشه برای جامعه رسانه کشور احترام ویژه‌ای قائل بودم و هستم و رسانه‌‌های ورزشی و بخش‌های ورزشی رسانه‌ها را از ارکان اصلی موفقیت ورزش کشور دانسته و می‌دانم اما متاسفانه امروز بازهم شاهد رفتاری غیرحرفه‌ای، غیراخلاقی و عجیب از برخی رسانه‌‌ها بودیم.

وی ادامه داد: قرار است جلسه هیأت مدیره باشگاه راس ساعت ۱۴ در وزارت ورزش و جوانان برگزار شود و در این نشست قرار است برنامه دو گزینه مربیگری استقلال، غیر از علیرضا منصوریان را بررسی کنیم و در پایان این جلسه سرمربی جدید معرفی شود. نمی‌دانم برخی رسانه‌ها چگونه هنوز جلسه نهایی برگزار نشده است برای خودشان بریده‌اند و دوخته‌اند و نام سرمربی استقلال را روی خروجی سایت خود گذشته‌اند!

افشارزاده با تکذیب خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر سرمربیگری منصوریان در استقلال پیش از جلسه امروز، افزود: حتماً عزیزانی که این خبر را منتشر کرده‌اند، مسافر زمان شده‌‌اند و به آینده سفر کرده‌اند. هنوز مشخص نیست در جلسه امروز چه اتفاقی می‌افتد و متاسفانه در برخی رسانه‌ها ذکر شده است جلسه برگزار شده! اما همانطور که گفتم دقایقی بعد نشست ما برگزار می‌شود و سرمربی استقلال را معرفی می‌کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال اضافه کرد: پس از نشست امروز هیأت مدیره و اجماع در انتخاب سرمربی فصل آینده استقلال، نام این سرمربی به وزیر ورزش و جوانان اعلام می‌شود تا پس از تایید وی، سرمربی جدید استقلال حکم خود را دریافت کند.

افشارزاده در شرایطی رسانه ها را متهم به پیش گویی و سفر کردن به آینده کرده است که خبر انتخاب قطعی علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال از سوی یک عضو هیات مدیره باشگاه اعلام شده است. حالا چرا باشگاه استقلال و بهرام افشارزاده به دنبال این هستند تا رسانه ها مقصر جلوه دهند مشخص نیست.

شاید به این خاطر است که در باشگاه استقلال چندین نفر تصمیم گیر وجود دارد و هر کدام یک حرف را به رسانه ها منتقل می کنند و مشخص نیست بالاخره مدیرعامل این باشگاه چه کسی است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج