جاباما
۳۳۵۶۱۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

قدرتمندترین خودرو ایتالیا +عکس

«اوانترا میله‌کاوالی» قدرتمند‌ترین خودرویی است که در خیابان‌های ایتالیا دیده خواهد شد.

وب سایت عصر خودرو: «اوانترا میله‌کاوالی» قدرتمند‌ترین خودرویی است که در خیابان‌های ایتالیا دیده خواهد شد.

قدرتمندترین خودرو ایتالیا +عکس

به نقل از گروه سازنده "مازانتی"، "مازانتی" خودرویی دیگر از سرزمین ایتالیایی‌ها. به سبک و سیاق "مازراتی" اما نه آنقدر شناخته شده. شهرتش به پای "لامبورگینی"، "فراری" و "پاگانی" هم نمی‌رسد. اما هر چه باشد در رده خودرهای ایتالیایی قرار می‌گیرد و شاید در کمترین زمان در کلاس خودروهای پرفورمنس قرار گیرد.

معمولا خودروهای باز برای سیاحت را با شکل‌های مدرن وجدید طراحی کرده و می‌سازد. اما در سومین نمونه خودروی خود "مازانتی" به سراغ خودرویی با شکل و شمایل ابرخودروها رفته است. این خودرو که اوانترا نام دارد، برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در معرض دید عموم قرار گرفت.

قدرتمندترین خودرو ایتالیا +عکس

از آن پس "مازانتی" خودروی خود را توسعه داد که خروجی آن نسخه فعلی این خودرو با نام "اوانترا میله‌کاوالی" با پیشرانه ۱۰۰۰ اسب بخار است. بنابراین "اوانترا میله‌کاوالی" قدرتمند‌ترین خودرویی است که در خیابان‌های ایتالیا دیده خواهد شد و پس از آن یکی از مدل‌های فراری با نام لافراری با پیشرانه‌ای به قدرت ۹۵۰ اسب بخار در جایگاه بعدی قرار می‌گیرد.

قدرتمندترین خودرو ایتالیا +عکس

تولید ۲۵ دستگاه از این خودرو

قدرت حیرت‌انگیز این خودرو مدیون یک موتور۷.۲ لیتری دوقلوی توربوشارژ V۸ است، که توسط خود شرکت مازانتی ساخته شده است. این پیشرانه گشتاور ۱۱۹۹ نیوتن متری خود را به رخ رقبایش می‌کشد و در ۲.۷ ثانیه به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

در مقایسه با این خودرو یک اوانترای استاندارد تنها ۷۵۱ اسب بخار قدرت دارد و از پیشرانه ۷ لیتری V۸ بهره‌مند است.نیروی ۷۵۱ اسب بخار این موتور از طریق جعبه‌دنده خودکار ۶ سرعتِ به محور عقب انتقال می‌یابد تا ابر خودروی ایتالیایی صفر تا صد را تنها در ۳.۲ ثانیه پر کند.

گشتاور این خودرو نیز ۸۴۸ نیوتون متر است. "اوانترا میله‌کاوالی" همچنین از حدود ۱۰.۱۶ میلی‌متر بزرگتر از انواع استاندارد بوده و به ترمزهای سرامیک- کربن مجهز است. چرخ‌های مسابق‌ای سبک‌تر نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. فناوری AERO استفاده در این خودرو تقریبا شبیه خودروهای مسابقه‌ای فرمول ۱ ست. مازانتی در حال حاضر آماده نمایش این خودرو در نمایشگاه خودرویی تورین است که در ۸ ژوئیه امسال برگذار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      نمیدونم چرا این ماشینهای شاخ رو میبینم یاد ایران خودرو و سایپا می افتم!!!

    • احمدرضا کوراوند

      افق جدید سایپا
      وانت مازاراتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج