جاباما
۳۳۵۶۳۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

افت دوباره بورس تهران

بورس اوراق بهادار تهران در آخرین روز معاملات هفته دوم خرداد ماه نیز سیر نزولی گرفت و تا مرز کانال ۷۶ هزار واحد سقوط کرد.

خبرگزاری ایسنا: بورس اوراق بهادار تهران در آخرین روز معاملات هفته دوم خرداد ماه نیز سیر نزولی گرفت و تا مرز کانال ۷۶ هزار واحد سقوط کرد.

تالار شیشه ای امروز - چهارشنبه- در ابتدای باز شدن معاملات ۶۲ واحد رشد کرد تا به رقم ۷۶ هزار و ۲۰۶ واحد رسید اما از این لحظه به بعد، روند نزولی را پی گرفت و با ۱۲۲ واحد کاهش، در مجموع ۶۰ واحد افت و رقم ۷۶ هزار و ۸۴ واحدی را تجربه کرد.

در هفته دوم خرداد ماه شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روند نزولی را پی گرفته است؛ به طوری که امروز چیزی نمانده بود که از تراز ۷۶ هزار واحدی نیز سقوط کند و وارد تراز ۷۵ هزار و ۹۵۰ واحدی شود.

ظاهرا شرایط مبهم اقتصادی ایران در روزهای پسابرجام و پیشروی سیاست انتظار، صبر عده ای از سرمایه گذاران بورسی را لبریز کرده و این موضوع باعث شده آن ها برای فروش سهام های خود صف بکشند.

در آخرین روز معاملات هفته نماد شرکت نفت و گاز پارسیان با ۳۱ واحد کاهش بیشترین تاثیر را در افت شاخص داشت و بعد از بانک پاسارگاد و پالایش نفت بندر عباس بیشترین نقش را در افت بازار امروز داشتند.

در مقابل نماد معاملاتی شرکت ایران خودرو و پتروشیمی پردیس سعی کردند امروز از افت شاخص بورس جلوگیری کنند.

در معاملات آخرین روز از هفته دوم خرداد ماه نمادهای عمران و توسعه فارس، صنایع کاغذسازی کاوه و ماشین سازی نیروی محرکه شاهد بیشترین افزایش قیمت بودند و شرکت های لامپ پارس شهاب، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس و صنایع لاستیکی سهند بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

ارزش معاملات امروز ۱۷۸ میلیارد و ۴۲۵ میلیون تومان بود که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۸۶۱ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۷۹ هزار و ۳۵۴ نوبت معامله رخ داد.

شاخص کل فرابورس ایران نیز امروز ۱.۸ واحد افت کرد و به مقدار ۸۱۴.۷ واحد رسید.

ارزش معاملات فرابورس ایران نیز امروز به ۱۸۱ میلیارد و ۷۹۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بالغ شد که این رقم ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و ۳۰۳ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج