۳۳۵۸۱۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

هویت سرخ، مستند پیشکسوتان سرخ‌پوش

به تازگی مستندی به نام «هویت سرخ» در فیلیمو در حال انتشار است که مورد توجه و استقبال فوتبال‌دوستان قرارگرفته است.

خبرگزاری صبا: به تازگی مستندی به نام «هویت سرخ» در فیلیمو در حال انتشار است که مورد توجه و استقبال فوتبال‌دوستان قرارگرفته است.

جذابیت این مجموعه ناگفته‌های پیشکسوتان سرخ‌پوش است که در طول سال‌های اخیر بیان نشده‌اند امیر بهمنش یکی از تهیه کنندگان مستند «هویت سرخ» درباره ایده ساخت مستند هویت سرخ گفت: همه اشخاص برای پیشرفت سریع‌تر احتیاج به استفاد از تجربیات دیگران دارند. از آنجاییکه از بیشتر پیشکسوت‌ها جز چند عکس و در برخی موارد تعدادی فیلم بی کیفیت باقی نمانده است تصمیم گرفتیم تجربیات این گنجینه ارزشمند را در خاطرات جاودانه کنیم.

هویت سرخ، مستند پیشکسوتان سرخ‌پوش

این مستند در واقع آنچه از بین رفتنی است و یا در گذر زمان برای ما و آیندگان تغییر می‌پذیرد را به صورت سند حفظ می‌کند و باقی می‌گذارد و به دلیل اینکه جذابیت برای هرشخصیت یک داستان واقعی و دراماتیک است به عنوان خط اصلی برگزیده شد تا در همراه سازی مخاطبانی که در مقابل سینمای مستند با گارد بسته وارد می‌شوند، موفق باشیم.

تجربیات پیشکسوتان را باید مانند گنجینه ارزشمند حفظ کنیم

وی ادامه داد :پیش تولید رسمی این مجموعه ٢٢ بهمن سال ۹۱ آغاز شد و طبق برنامه ریزی در ٢٢ اردیبهشت ۹۲ وارد مرحله تولید شد و در مجموع٦٠ جلسه تصویر برداری صورت گرفت. در مرحله تولید مشکل اساسی و آزار دهنده‌ای نداشتیم زیرا تا حد ممکن در پیش تولید پیش بینی‌های لازم را انجام داده بودیم.

تهیه کننده مستند هویت سرخ افزود: در این مجموعه فرمول «موفقیت» از زبان افتخار آفرینان ملی بازگو می‌شود و سعی کردیم با زبان تصویر موفقیت‌های عزیزان را به تصویر بکشیم تا شوق رسیدن به آرزوها را در مخاطب چندین برابر کنیم و در نهایت باعث رشد بیش از پیش کشور شویم.

وی با اشاره به نحوه حضور ورزشکاران در این برنامه گفت :ورزشکاران مانند هنرمندان روحیه لطیفی دارند ضمن آنکه ورزشکاران مرام پهلوانی هم دارند. کافیست با آن‌ها صادقانه رفتار کنید و از منش و معرفت آن‌ها لذت ببرید. برای ساخت این مستند هم بیشتر ارتباط‌هایی که برقرار شد از همین نوع بود البته در مواردی هم به سفارش دوستان این اتفاق میسر می‌شد.

بهمنش افزود:علی پروین در اولین دیدار بسیار لطف داشت و با هماهنگی یکی از دوستان به منزل او رفتیم. پس از اینکه طرحی که در پیش تولید آماده کرده بودیم را برای ایشان توضیح دادیم متوجه رضایتمندی ایشان از طرح شدیم. یک فیلمساز به خصوص اشخاصی که مستند بیوگرافی تهیه می‌کنند باید آگاهی داشته باشند که چه موقع با چه شخصی و چگونه ارتباط برقرار کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در مورد بدترین خاطره آقای پروین (گل خوردن غلام پور) اشاره‌ای به جزئیات ماجرا نداشتند گفت :همه ما بدترین خاطره‌ها را با جزئیات به یاد داریم. آقای پروین هم از این قاعده مستثنی نیستند نکته ناراحت کننده شکل گل خوردن آقای غلامپور در بازی ملی بود.

وی درباره کارهای آینده خود گفت:در حال حاضر در مرحله پیش تولید یک مجموعه مستند به نام «شکوه ایران» هستم که در ٣١ قسمت تدارک دیده شده و به معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری ٣١ استان کشور می‌پردازد که پس از بررسی پیشنهادهای اسپانسرهاو انتخاب اسپانسر وارد مرحله تولید خواهد شد و پخش جهانی و داخلی خواهد داشت. همچنین دو پیشنهاد شفاهی از دو باشگاه پرطرفدار برای ساخت مجموعه مشابه هویت سرخ داشته‌ایم که تا زمانی که به طور کتبی درخواست ارسال نشود هیچ چیز مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج