۳۳۵۸۵۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

شاگردان لوزانو در آستانه پیروزی

ست سوم دیدار تیم‌های والیبال ایران و چین با برتری شاگردان لوزانو به پایان رسید.

خبرگزاری تسنیم: تیم ملی ایران در ست نخست پنجمین بازی خود در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ که در ژاپن در حال برگزاری است، موفق به شکست چین شد.

سعید معروف، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، محمد موسوی، عادل غلامی و فرهاد ظریف (لیبرو) بازیکنان شروع کننده دیدار تعیین کننده و حساس ایران مقابل فرانسه بودند.

نوع بازی تیم چین در چند سال گذشته طوری بوده که همواره پیروزی بر این قدرت سنتی قاره کهن، محتمل بوده است. بازیکنان ایران در این بازی فشار خود را روی خط سرویس بر چینی‌ها شروع کردند و دفاع روی تو مستحکم بازیکنان ایران هم به کمک آنها آمد. لوزانو نیز مثل بازی‌های قبلی نشان داد که استفاده از وقت‌های استراحت و حتی ویدئو چک را به خوبی بلد است.

در نهایت ست نخست با عملکرد درخشان موسوی ۲۶ بر ۲۴ به سود ایران خاتمه یافت.

تیم ایران در پایان ست نخست ۱۵ امتیاز از حمله، ۵ امتیاز از دفاع، یک امتیاز از سرویس و ۵ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کرد و بازیکنان چین نیز ۱۳ امتیاز از حمله، یک امتیاز از دفاع، ۲ امتیاز از سرویس و ۸ امتیاز از اشتباهات ایران به‌دست آوردند.

در ست دوم، نقطه ضعف عمده تیم ایران در دریافت اول بود و چینی‌ها از سرویس‌های خود حداکثر بهره ممکن را بردند. ضمن اینکه اسپکرهای تیم چین در این ست عملکرد بهتری نسبت به ست نخست داشتند. ست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به سود چین تمام شد.

تیم ایران در پایان ست دوم ۲۶ امتیاز از حمله، ۸ امتیاز از دفاع، ۲ امتیاز از سرویس و ۱۲ امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند و بازیکنان چین نیز ۲۸ امتیاز از حمله، ۳ امتیاز از دفاع، ۵ امتیاز از سرویس و ۱۳ امتیاز از اشتباهات ایران به دست آوردند.

بازیکنان ایران با درک حساسیت و اهمیت پیروزی در این بازی، ست سوم را به مراتب بهتر شروع کردند. حملات موثر و دفاع روی تور قدرتمند، عامل برتری شاگردان لوزانو در این ست بود. آنها نشان دادند که برای شکست دادن چین نیازی نیست که بازی خارق‌العاده بازی کنند و یک بازی معمولی ولی کم اشتباه کافی است. نتیجه ست سوم ۲۵ بر ۱۹ به سود ایران بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرحبا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج