جاباما
۳۳۵۹۷۴
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

سناریوی عجیب زن سارق برای پلیس

زن جوان برای مخفی کردن راز دزدی های میلیونی‌اش سناریوی ربودن کودک شیرخواره‌اش را طراحی کرد.

روزنامه ایران: زن جوان برای مخفی کردن راز دزدی های میلیونی‌اش سناریوی ربودن کودک شیرخواره‌اش را طراحی کرد.

رسیدگی به این پرونده همزمان با مراجعه زنی جوان به پلیس در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت. وی که بسیار مضطرب و نگران بود به مأموران گفت: مردی ناشناس وارد خانه‌ام شد و پس از سرقت پول و طلاهایم دختر ۱۸ ماهه‌ام را ربود.

در حالی که عملیات پلیس شهرستان گنبد برای به‌دست آوردن ردی از این متهم آغاز شده بود، مشخصات دختر ناپدید شده نیز برای پلیس سراسر استان گلستان مخابره شد. هنوز زمان زیادی از آغاز تجسس‌های پلیس نگذشته بود که مأموران باخبر شدند دختر ربوده شده در یک بوستان در شهرستان گالیکش پیدا شده است. بلافاصله مأموران به محل رفته و دختر بچه را در حالی که دست و پایش بسته شده و در حاشیه پارک رها شده بود، پیدا کردند.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان دریافتند شکایت زن جوان ساختگی بوده و خودش در این پرونده دست دارد. سرهنگ محمدعلی عسگری فرمانده نیروی انتظامی گنبد در این‌باره گفت: این زن ۳۵ ساله که ساکن شهرستان گنبدکاووس است، پس از ایجاد ارتباط با همسایگان خود و جلب اعتماد آنها، اقدام به سرقت طلا و جواهرات همسایه‌ها می کرد که با شناسایی مأموران انتظامی دستگیر شد.

وی افزود: متهم برای گمراهی پلیس و مخفی نگه‌داشتن راز سرقت های خود، دست و پای کودک ۱۸ ماهه‌اش را بسته و او را در پارکی در شهرستان گالیکش رها کرده بود و سپس با مراجعه به پلیس شکایت واهی مطرح کرد که با هشیاری پلیس به دام افتاد.

فرمانده نیروی انتظامی گنبد همچنین گفت: این زن در بازجویی‌ها به سرقت ۲۰۰ میلیون تومان طلا و جواهرات از خانه همسایگان اعتراف کرده است. در حال حاضر طلاهای مسروقه کشف و متهم در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رادین

      الان این نقشه بود ؟؟؟؟
      اصلا فلسفه این کارش چی بود

    • بدون نام

      زنی که دزد باشه به کنار این زن انقدر خطر ناک که بچه خود هم رحم نکرده چه طور دلش امد با کودک 18ماه همچین کارکن واقعا متاسفم

    • میرزا

      سلام برهمه :خدایی مینا جون خودت این خبرا را میخونی، انصافاً حدود دو سه ماه پیش این خبر درج نشده بود؟؟ میخوام به راش عزیز بگم که دلیلی نداره که بوده الهی بگم دروغه!! یا تکراریه!! راش جون این خبر کهنه شده تکراری و احتمال ساختگی هم داره!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج