۳۳۵۹۹۹
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

روایت احسان علیخانی از تلافی یک خلبان

احسان علیخانی با حضور در برنامه‌ی «خندوانه»از اتفاقات دردسرساز برنامه‌ ماه عسل روایتی را از تلافی یک مخاطب خلبان نسبت به وی که بعد از تماشای برنامه «ماه عسل» گریه کرده بود بیان کرد. بر اساس گفته علیخانی، همان خلبان یک روز در یکی از سفرهای هوایی به وی که به کابین هدایت هواپیما دعوت شده بوده، گفته است که هواپیما دچار نقص فنی شده و سقوط خواهد کرد اما در واقع با او شوخی کرده بود.

خبرگزاری ایسنا: احسان علیخانی با حضور در برنامه‌ی «خندوانه»از اتفاقات دردسرساز برنامه‌ ماه عسل روایتی را از تلافی یک مخاطب خلبان نسبت به وی که بعد از تماشای برنامه «ماه عسل» گریه کرده بود بیان کرد. بر اساس گفته علیخانی، همان خلبان یک روز در یکی از سفرهای هوایی به وی که به کابین هدایت هواپیما دعوت شده بوده، گفته است که هواپیما دچار نقص فنی شده و سقوط خواهد کرد اما در واقع با او شوخی کرده بود.

علیخانی می‌گوید:در لحظه‌ای که کاپیتان سقوط هواپیما را مطرح می‌کرد و من وحشت‌زده بودم نگاهی به من کرد و گفت: گریه‌ات درآمد؟همین را می‌خواستم چون سرِ یکی از برنامه‌های ماه عسل با همسرم گریه کردیم و گفتم یک روزی گریه علیخانی را درمی‌آورم! من نیز گفتم شما فرد بیداری هستید اما در تقابل با این قصه‌های بزرگ و قهرمانانه افراد فقط نیمچه فشاری به غدد اشکی‌تان آمده است و این چه کاری است که با من کردید؟

احسان علیخانی، طراح و مجری برنامه «ماه عسل»، شب گذشته میهمان «خندوانه» بود و در فاصله‌ی چند روز قبل از ماه رمضان و آغاز برنامه‌اش، در این برنامه به گپ و گفت با رامبد جوان و البته جناب خان پرداخت.

روایت احسان علیخانی از تلافی یک خلبان

این اولین گفت‌وگو و حضور رسانه‌ای احسان علیخانی بعد از مدت‌ها در یک برنامه تلویزیونی بعنوان مهمان بود.

احسان علیخانی که شامگاه گذشته در برنامه «خندوانه» رامبد جوان حاضر شده بود با اشاره به مشکلات و معضلات پیش روی جوانان در ازدواج و بلاتکلیفی آن‌ها اعلام کرد که قرار است در برنامه «ماه عسل» به آسیب‌شناسی این مسئله با حضور جوانانی که دچار این معضل هستند بپردازد.

او در همین زمینه گفت:‌ با برخی از جوانانی که در اقصی نقاط کشور گفت‌وگو داشته‌ایم که به دلایل واهی سال‌هاست ازدواج‌شان شکل نگرفته است و سال‌هاست پشت این در مانده‌اند قرار است راجع به آن در برنامه حرف بزنیم.

این مجری در پاسخ به این پرسش که مطرح می‌شود، برای دعوت از میهمانان و همدردی با آن‌ها بیش از حد زمخت است و در برابر قصه افراد واکنش نامناسبی نشان می‌دهد، توضیح داد: من در برنامه‌هایی که داشته‌ام گریه نکرده‌ام اما بسیار منقلب شده‌ام. به عنوان مثال برنامه سال ۹۰ «ماه عسل» خانواده یک گیرنده و دهنده قلب را به برنامه دعوت کردم. در این برنامه به حدی مضطرب و نگران بودم که از این نگرانی اعلام کرده بودیم یک آمبولانس هم در لوکیشن برنامه حاضر باشد چرا که فکر می‌کردیم ممکن است اتفاقات بدی بیفتد و مادری که قلب پسرش در سینه خانمی بود، آرزویش این بود که صدای قلب فرزندش را بشنود و ما جرأت نمی‌کردیم آن را بگوییم. در این شرایط بود که با وجود اینکه در برنامه کل آنتن برای من است و من زیاد حرف می‌زنم نتوانستم حرف بزنم. زمانی که واکنش این مادر را دیدم زبانم بند آمد. در حالی که گاهی اوقات به من می‌گویند بیش از حد فرد زمخت هستم و مطرح می‌کنند چطور در برابر قصه چنین افرادی سنگدل هستم اما خودم در خاطرم نیست که این گونه باشم.

رامبد جوان در بخشی از این برنامه درباره فضای مجازی و اینکه آیا این مجری تلویزیون در فضای مجازی صفحه دارد، سوال کرد و احسان علیخانی در پاسخ گفت: من واقعا این فضا را نمی‌فهمم و بلد نیستم و از آن سردرنمی‌آورم، منتهی آنقدر صفحات تقلبی ساخته شده است که به پیشنهاد دوستان مطرح کردم یک صفحه بگذاریم که بدانند این صفحه، صفحه اصلی است.

چرا دوست داریم نقد و فحش بدون هزینه کنیم

مجری «خندوانه» همچنین از احسان علیخانی این پرسش را پرسید که اگر یک عده به تو ناسزا بگویند حالت چطور می‌شود؟ و او در پاسخ با لحنی شوخی گفت: خیلی خوشحال می‌شوم!

علیخانی گفت: متأسفانه ناسزا گفتن خیلی زیاد شده است. متوجه نمی‌شوم این همه خشم ما از کجا نشأت می‌گیرد و چرا دوست داریم نقد و فحش بدون هزینه کنیم. یعنی جایی که باید اعتراض و نقد کنیم نمی‌کنیم چرا که هزینه دارد اما جایی که نباید اعتراض کنیم به راحتی خشم خود را بروز می‌دهیم و متأسفانه بلد نیستیم این خشم را کنترل کنیم و این خیلی ناراحت‌کننده است.

مجری برنامه «ماه عسل» در همین زمینه بیان کرد: متأسفانه ما افرادی را داشته‌ایم که در زمینه حضور در صفحات فضای مجازی افسرده و نابود شده‌اند و قرار است راجع به مبحث فضای مجازی حتما در ماه عسل برنامه داشته باشیم. متأسفانه من با افرادی در این زمینه نشسته و صحبت کردم که حتی حاضر نیستند این مسائل را مرور کنند چه برسد راجع به آن حرف بزنند.

رامبد جوان هم در ادامه این گفت‌وگو و در خصوص نقد و انتقاداتی که اخیرا به برنامه او درباره مرحوم مرتضی پاشایی پیش آمد نکاتی را مطرح کرد و گفت:‌ اخیرا برنامه‌ای را راجع به موضوع هویت، تقلید و میل به زندگی و مرگ راجع به مرحوم پاشایی و عده‌ای از افرادی که خودشان را شبیه او کرده بودند، داشتیم که متأسفانه یک کج فهمی عجیبی به این برنامه اتفاق افتاد و خیلی‌ها فکر کردند که من به این مرحوم توهین می‌کنم در صورتی که اصلا توهینی وجود نداشت و من چند بار هم از ایشان تعریف و تمجید کردم و اظهار کردم که او برای مملکتش خیلی کارها کرده است، ما چکار کرده‌ایم؟ ما حاضریم چه کارهایی کنیم اما متأسفانه حملات زیادی شکل گرفت.

مجری «خندوانه» سپس بیان کرد: واقعیت این است که من مأیوس یا پشیمان از کاری که می‌کنم نمی‌شوم چرا که بابت کاری که می‌کنم فکر و ایده و نظر و تحقیق وجود دارد.

بخشی از این برنامه به گفت‌وگوی یکی از گزارشگران «خندوانه» با عادل فردوسی‌پور و محمد سلوکی و نظراتشان راجع به احسان علیخانی اختصاص داشت.

احسان علیخانی که شامگاه گذشته با جناب‌خان گفت‌وگوی فانی داشت به او گفت اگر می‌خواهی ازدواجت با اهلام صورت بگیرد شما را به برنامه «ماه عسل»‌می‌آورم تا این اتفاق بیفتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رسایی

      خوب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج