۳۳۶۰۰۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ابراهیمی: کسی حق تخریب دولت را ندارد

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: وظیفه ما کمک به دولتمردان است که در خط مقدم هستند و آن‌ها را برای خدمتگذاری به مردم حمایت کنیم. امروز هم اگر دولت موفق شود افتخاری برای انقلاب اسلامی و روحانیت است و اگر ضعفی باشد کسی حق تخریب ندارد.

خبرگزاری ایلنا: معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: وظیفه ائمه جمعه کمک به دولت است و همه باید در این راستا گام برداریم.

عبدالعلی ابراهیمی در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه رامسر با اشاره به این‌که امام راحل یک شخصیت روحانی و یک عالم دینی مرجع تقلید بودند، تصریح کرد: خدمتگذاری به دین و اخلاق امام راحل باید برای همه الگو باشد.

وی با اشاره به این‌که «امام راحل در برابر قدرت رژیم پهلوی ایستادگی کرد و آن رژیم کمر همت بسته بود برای نابودی دین و امام» تصریح کرد: درد و غیرت دینی امام راحل باور کردنی نبود و در تمام موارد موضع‌گیری می‌کردند؛ در عصر قدرت سرمایه‌داری و مارکسیستی شرق با یک منطق و حربه و فلسفه درصدد نابودی دین بود که امام قیام و اسلام را احیاء کرد. امام خدمت به مردم و نظام و مستضعفان را وظیفه خود می‌دانست و سیاسی‌کاری نکرد. با الفاظ بازی نکرد و روحانیت امروز در انقلاب اسلامی به پیروی از امام خمینی در دین و احساس رسیدگی به مستضعفین دارد.

وی تاکید کرد: امروزه هر کسی در هر مقام و جایگاهی باشد حق ندارد به گونه‌ای عمل کند که مردم را نسبت به نظام ناامید کند؛ زیرا شرایط حساس و دشوار است. ریاست شورای سیاستگذاری با الهام از رهبری بارها در جمع ائمه جمعه فرمودند که وظیفه ما کمک به دولتمردان است که در خط مقدم هستند و آن‌ها را برای خدمتگذاری به مردم حمایت کنیم. امروز هم اگر دولت موفق شود افتخاری برای انقلاب اسلامی و روحانیت است و اگر ضعفی باشد کسی حق تخریب ندارد.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یادآور شد: امام در منظومه فکری و سیره عملی درباره خدمتگذاران نظام و مقام معظم رهبری آینده‌های زیبا و شفاف بیان داشتند؛ لباس روحانیت یعنی خدمت به دین و متدینین و جامعه و قرآن و اهل بیت است و اگر قدمی برداشته شود باعث افتخار روحانیت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج