۳۳۶۰۱۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نخستین‌ کارگردان زن برای «جیمزباند»؟

نام سوزان بیر کارگردان دانمارکی برنده جایزه اسکار به عنوان یکی از گزینه‌های جایگزینی سم مندس در جیمز باند مطرح شد.

خبرآنلاین: نام سوزان بیر کارگردان دانمارکی برنده جایزه اسکار به عنوان یکی از گزینه‌های جایگزینی سم مندس در جیمز باند مطرح شد. در میان گزینه‌های کارگردانی بیست‌وپنجمین فیلم از سری فیلم‌های «جیمز باند» نام یک زن هم به چشم می‌خورد. سوزان بیر کارگردان دانمارکی «در جهانی بهتر» در صورت انتخاب شدن نخستین زن کارگردان این فیلم می‌شود.

نخستین‌ کارگردان زن برای «جیمزباند»؟

سم مندس کارگردان دو فیلم موفق و پرفروش «اسکای فال» و «اسپکتر» هفته گذشته اعلام کرد که برای سومین بار جیمز باند را کارگردانی نمی‌کند.

بیر بیشتر برای کارگردانی فیلم برنده جایزه اسکار «در جهانی بهتر» شناخته می‌شود که تریلری درباره پزشکی سوئدی در کمپ آوارگان سودانی‌ها است. از دیگر فیلم‌های او می‌توان به «چیزهایی که در آتش از دست دادیم» با بازی هال بری و بنیسیو دل‌تورو و «عشق همان چیزی است که نیاز داری» با بازی پیرس برازنان اشاره کرد.

بیر اخیرا کارگردانی سریال درام جاسوسی بی‌بی‌سی به نام «مدیر شب» را برعهده گرفته، که بستری مناسب برای تثبت جایگاهش به عنوان یک کارگردان اکشن است. این سریال از رمان جان لو کری اقتباس شده است. تام هیدلستون در این سریال نقش شخصیتی به نام جاناتان پاین را بازی می‌کند. پاین کارمند یک هتل است که به استخدام سرویس جاسوسی انگلستان درآمده است و به دنیای خطرناک قاچاقچیان اسلحه نفوذ می‌کند.

پس از نمایش «مدیر شب» بسیاری با دیدن بازی هیدلستون در این سریال به این نتیجه رسیدند که این بازیگر گزینۀ محتملی برای بازی در نقش مامور ۰۰۷ است. دنیل کریگ که در چهار فیلم پیشین جیمز باند ایفاگر نقش مامور مخفی خیالی سرویس جاسوسی انگلستان بود، به شوخی گفته که ترجیح می‌دهد رگ دستش را بزند تا اینکه دوباره نقش جیمز باند را بازی کند. تام هاردی، ادریس البا و دیمین لوئیس همگی از دیگر گزینه‌های جایگزینی دنیل کریگ هستند.

البته سم مندس اعتقاد دارد که جیمز باند بعدی احتمالا هیچ‌یک از این بازیگران نخواهد بود. او هفته پیش در این باره گفته بود: «باربارا بروکولی جیمز باند بعدی را انتخاب می‌کند و تضمین می‌کنم که این انتخاب مطابق با انتظار شما نخواهد بود. او استاد این کار است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج