۳۳۶۰۵۶
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

چرا رکوردشکنی کیانوش پخش نشد؟

کیانوش رستمی در شرایطی موفق به شکستن رکورد جهان شد که فقط حدود ۲۵۰ نفری که در داخل سالن مسابقات بودند این لحظه را دیدند و بقیه مردم در زمان رکوردشکنی جهان توسط یک ایرانی باید تور دوچرخه‌سواری جیرو ایتالیا را دنبال می‌کردند.

خبرگزاری ایسنا: کیانوش رستمی در شرایطی موفق به شکستن رکورد جهان شد که فقط حدود ۲۵۰ نفری که در داخل سالن مسابقات بودند این لحظه را دیدند و بقیه مردم در زمان رکوردشکنی جهان توسط یک ایرانی باید تور دوچرخه‌سواری جیرو ایتالیا را دنبال می‌کردند.

با رکوردشکنی که کیانوش رستمی در تمرینات داشت، می‌شد پیش‌بینی کرد که در مسابقات جام «فجر» نیز به این رکورد حمله کند تا آن به طور رسمی رکورددار جهان شود. از این رو اکثر رسانه‌ها سعی کرده بودند در روز نخست مسابقات حاضر شوند و ر‌قا‌بت دسته ۸۵ کیلوگرم را پوشش دهند. طبق انتظار کیانوش رستمی نیز بدون این که نگرانی از بابت کسب مدال طلا داشته باشد تمام تمرکز خود را بر روی رکودشکنی گذاشت و البته به جای یک رکورد دو رکورد (دو ضرب و مجموع) جهان را جا به جا کرد.

اما نکته قابل تأمل نداشتن پخش زنده مسابقات دسته ۸۵ کیلوگرم جام فجر بود. در ابتدا تصور شد که شاید قرار است از حرکت دو ضرب که اهمیت بیشتری دارد پخش زنده انجام گیرد، اما این اتفاق رخ نداد تا میلیون‌ها ایرانی از دیدن لحظه‌ای که یک و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ در کشور خود دو رکورد جهان را جا به جا می‌کند، محروم بمانند.

جالب‌تر این جاست که شبکه ورزش در لحظه رکورد شکنی کیانوش رستمی تور دوچرخه‌سواری جیرو ایتالیا را نشان می‌داد و با آوردن یک کارشناس به بررسی این تور پرداخت.

حال کوتاهی در پخش زنده از سوی هر ارگانی بوده، در هر صورت شاید سال‌ها باید انتظار کشید تا دوباره شاهد رخ دادن چنین اتفاقی باشیم که یک ایرانی در خاک خود رکورد جهان را بزند. اکنون نیز تمام کسانی که از دیدن این صحنه محروم مانده‌اند باید در فضاهای مجازی به دنبال این باشند که ببینند کیانوش رستمی چطور وزنه ۲۲۰ کیلوگرم را بالای سر برده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      آره متاسفانه من همان شب از سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری کلیپ تصویریشو دیدم متاسفانه تلویزیون به این چیزا اهمیت نمیده!!!

    • اشکان

      دوستان لطفا سطح انتظارتتونو از صدا و سیما پایین بیارین!
      خب پخش نشد که نشد...انگار چی شده حالا....حتما مسوولان خبر نداشتن که چنین مسابقاتی تو ایران برگزار میشه...شایدم نمیدونستن یه ایرانی تو مسابقات هست....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه دیگه سطح انتظارمون به صفر رسیده نمیشه پایین تر بیاریم.

    • sara

      گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من
      آنچه البته به جائی نرسد فریاد است.از ما گفتن و از رسانه نشنیده گرفتن شده حکایت این روزهامون...رسانه ضعیف عمل میکرد از وقتی که یه سری تغییراتم داخلش اتفاق افتاده بدترم شده...خدا بدادمون برسه حتما چندماه دیگه مسابقات المپیک ریو رو هم پخش نمیکنن

    • حجت

      صداوسیما اهمیت زیادی به ورزشکاران کورد نداده و نمیدهد

    • بدون نام

      این شبکه ورزش اصلا بدترین شبکه صدا و سیماست.
      به جای اینکه مسابقات مهم و ورزش هایی رو که تو ایران پرطرفداره رو نشون بده همش چیزای بدرد نخور پخش میکنه!! مثلا کرلینگ!!! آخه کرلینگم شد ورزش !!! آخه تو ایران کسی اصلا میدونه کرلینگ چیه؟؟!!! کسی بازی میکنه؟؟!! اصلا یه دونه طرفدار داره که مسابقات مختلفش رو هم پخش میکنن!!!!!!!!

    • بدون نام

      خدا ورزشکارهای این مملکت رو حفظ کنه ما که کلا قید صدا و سیمارو زدیم،آخه اسمش ملی هست ولی در عمل مال یه قشر خاصه نه مردم ایران.

    • بدون نام

      مثلا اعتراض هم کنیم به کی باید بگیم تا جواب بدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج