جاباما
۳۳۶۰۷۳
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

آیت الله نورمفیدی:

ادعای BBC درباره امام(ره) سندیت ندارد

نماینده ولی فقیه در گلستان، در همایش مبلغین ماه مبارک رمضان که در حوزه علمیه گرگان و با حضور حجت الاسلام «سیدعلی خمینی» برگزار شد، گفت: مهم‌ترین شأن روحانیت تبلیغ دین است و بهار این تبلیغ در ماه مبارک رمضان است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی فقیه در گلستان، در همایش مبلغین ماه مبارک رمضان که در حوزه علمیه گرگان و با حضور حجت الاسلام «سیدعلی خمینی» برگزار شد، گفت: مهم‌ترین شأن روحانیت تبلیغ دین است و بهار این تبلیغ در ماه مبارک رمضان است.

آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی»، افزود: همه باید آماده شویم و دل‌های خود را پاک کنیم. باید نیت‌های خود را آماده کنیم و اگر چنین باشد خدا هم دستگیری می‌کند تا بتوانیم در امر تبلیغ موفق باشیم.

امام جمعه گرگان خاطرنشان کرد: برخی رسانه‌های غربی چندی پیش اطلاع‌رسانی کرده‌اند که می‌خواهند اسناد ارتباط امام راحل(ره) با آمریکا را در قبل از انقلاب منتشر کنند. از این‌رو ممکن است این توطئه بی‌بی‌سی در ذهن مردم بی‌اطلاع تأثیر بگذارد و در این شرایط روحانیت باید آماده دفاع از شخصیت امام باشد تا دشمنان نتوانند به اهداف خود دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: امام(ره) از سال ۴۲ تا پس از انقلاب سختی‌های زیادی را برای دفاع از اسلام تحمل کرد. حتی دشمن می‌خواست، قسم خوردن به قرآن در مجلس را بردارد و مشخص بود پشت پرده چیست.

وی تصریح کرد: با صراحت اعلام می‌کنم امام یک تنه در شرایط دشوار پیش از انقلاب وارد شد و همه چیز را از جمله زندان و تبعید را به جان خرید تا از اسلام و مملکت دفاع کند.

نورمفیدی ادامه داد: طی سال‌های مبارزه ایشان حتی یک مورد نمی‌توان مشاهده کرد که کارهای ایشان نشانه نفسانیت و منیت باشد و همه می‌توانند بر این نکته شهادت دهند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان این‌که هر چه در زمان انقلاب داریم از امام(ره) داریم، افزود: وقتی عمل جراحی امام(ره) موفق بود مقام معظم رهبری دست پزشک امام(ره) را از شدت خوشحالی بوسیدند و این نشانه ارادت ایشان به حضرت امام(ره) و شهادت مقام معظم رهبری به صداقت و درستکاری ایشان است.

امام جمعه گرگان با بیان این‌که باید حواسمان باشد تا دشمن امام(ره) را خراب نکند، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با این کارها انقلاب را ضربه بزند. اما باید یادآور شد که ما در تاریخ اسلام داریم که رسول مکرم اسلام(ص) مکاتبات و فعالیت‌هایی داشتند که یکی از آن‌ها صلح‌نامه بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مواد صلح‌نامه خیلی‌ها را عصبانی کرده بود، چون باعث محدودیت مسلمان‌ها شده بود، اما این مسأله هیچ خدشه‌ای به اساس حضرت رسول(ص) وارد نکرد. از این‌رو ما فرض می‌گیریم در شراط خاص آن زمان مکاتباتی هم توسط حضرت امام(ره) شده باشد اما آیا خدشه‌ای به اساس ایشان وارد است؟

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: همه شاگردان و نزدیکان به صداقت و اساس حضرت امام(ره) شهادت می‌دهند. رسانه‌های مانند بی‌بی‌سی همیشه مکار و فریبگر بوده‌اند و اگر به ظاهر هم حرفی بزنند پشت سرش اهدافی دارند.

امام جمعه گرگان توجه ویژه روحانیت به توطئه‌های دشمن را خواستار شد و گفت: باید مراقب انقلاب و ریشه‌های انقلاب بود.

وی تصریح کرد: امام(ره) در روزهای پایانی خیلی به یادگارشان حاج سید علی آقا توجه داشت و حتی می‌گفت نگذارید علی پیش من بیاید تا این علاقه شدید مانع از عروج پاک و صادقانه حضرت نشود. امیدواریم بیت امام(ره) تا ظهور حضرت مهدی(عج) برای کشور و نظام نورافشانی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج