جاباما
۳۳۶۱۴۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ادامه اعتراض به ترامپ؛ اینبار در سن خوزه

سریال اعتراض ها علیه دونالد ترامپ تنها نامزد باقی مانده ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از حزب جمهوریخواه در آمریکا همچنان ادامه دارد این بار مخالفان او در &#۰۳۹;سن خوزه&#۰۳۹; کالیفرنیا دست به تجمع اعتراضی زدند.

خبرگزاری ایرنا: سریال اعتراض ها علیه دونالد ترامپ تنها نامزد باقی مانده ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا از حزب جمهوریخواه در آمریکا همچنان ادامه دارد این بار مخالفان او در 'سن خوزه' کالیفرنیا دست به تجمع اعتراضی زدند.

شبکه تلویزیونی 'سی ان ان' روز جمعه گزارش داد: مخالفان و موافقان ترامپ شب گذشته (پنج شنبه شب) زمانی که ترامپ تجمع انتخاباتی در 'سن خوزه' داشت در خیابان های این شهر با یکدیگر درگیر شدند.

سی ان ان گزارش داد: زمانی که ترامپ تجمع انتخاباتی خود را در این شهر برگزار می کرد مخالفان در نزدیکی آنها با در دست داشتن پرچم مکزیک و شعارنوشته هایی علیه ترامپ، بر ضد او دست به تجمع اعتراض آمیز زدند.

سی ان ان افزود نیروهای پلیس برای پراکنده کردن معترضان وارد عمل شدند.

بنابراین گزارش مخالفان ترامپ دست نوشته ای داشتند که بر روی آن نوشته شده بود: ما نیازمند جامعه گرایی هستیم، و دیگری نوشته شده بود: رای دادن به ترامپ رای به فاشیسم است.

سی ان ان گزارش داد تاکنون یک نفر توسط نیروهای پلیس بازداشت شد.

به گزارش ایرنا، طی روزهای اخیر اعتراض ها علیه دونالد ترامپ در جریان تجمعات انتخاباتی وی به خصوص در ایالت کالیفرنیا شدت گرفته است.

درمورخ هشتم خرداد ماه گذشته هزاران تن در 'سن دیگو' کالیفرنیا و در نزدیکی محل برگزاری کارزار انتخابات ترامپ دست به تظاهرات زدند و نیروهای پلیس ۱۲ معترض را دراین زمینه بازداشت کرد.

پنجم اردیبهشت ماه «گذشته » نیز ، اعتراض های گسترده ای توام باخشونت در شهر 'آلبوکرکی' ایالت نیومکزیکو آمریکا در اطراف محل سخنرانی ترامپ روی داد.

دراین اعتراض ها نیروهای پلیس با استفاده از یگان سواره، نارنجک های دود زا ودر نهایت گاز اشک آور، معترضانی را که اقدام به پرتاب سنگ، شیشه های بطری، آتش زدن اشیا زده بودند، متفرق کردند. در این بین هشت نفر نیز بازداشت شدند.

ترامپ ملاک نیویورکی که در ژوئن ۲۰۱۵میلادی، نامزدی خود را ریاست جمهوری ۲۰۱۶آمریکا را اعلام کرد؛ با کنار رفتن سایر رقبای هم حزبی تنها نامزد حزب جمهوریخواه به شمار می رود.

'پل رایان' رئیس مجلس نمایندگان آمریکا که حدود یکماه پیش گفته بود وی در حال حاضر آمادگی آنرا ندارد که از نامزدی ترامپ بعنوان نامزد نهایی این حزب حمایت کند، روز گذشته (پنجشنبه) حمایت خود را از وی اعلام کردو افزود که در پائیز امسال به ترامپ رای خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج