جاباما
۳۳۶۱۶۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حاتمی: طلبم را می‌گیرم بعد مذاکره می‌کنم

مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی تبریز بر لزوم اجرای خواسته‌های سرمربی این تیم تأکید کرد.

خبرگزاری تسنیم: فرزاد حاتمی در مورد وضعیتش در تراکتورسازی و احتمال ماندن یا جدایی‌اش از این تیم به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: من هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و استراحت می‌کنم. البته بارها از علاقه قلبی خودم به تراکتورسازی و مردم آذربایجان صحبت کرده‌ام، ولی به‌هر حال باید تمامی جوانب را بررسی کنم. در فصل گذشته وقتی به تراکتورسازی آمدم، قرارداد سفید امضا کردم و در این شش ماه هیچ‌وقت حرفی از پول نزدم، اما هواداران بدانند که مشکل داشتم و تا الان فقط ۳۰ درصد از مبلغ قراردادم را گرفتم.

وی در ادامه افزود: هنوز با باشگاه صحبتی در مورد فصل آینده انجام نداده‌ام. من اول باید طلبم را بگیرم، سپس با تراکتورسازی مذاکره کنم. این را هم بگویم که چند پیشنهاد خوب دارم و در نهایت باید تصمیمی بگیرم که از لحاظ فوتبالی و مالی به‌سودم باشد. امیدوارم در نهایت بهترین اتفاق برایم رقم بخورد.

حاتمی راجع به احتمال ماندن امیر قلعه‌نویی یا حضور یک مربی دیگر در تراکتورسازی که بعد از انتصاب مصطفی آجورلو به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه مطرح شده است،‌ گفت: برای هر فردی که سرمربی تراکتورسازی می‌شود آرزوی موفقیت دارم. مردم تبریز لیاقت این را دارند که قهرمانی تراکتورسازی را ببینند، ولی باشگاه باید خواسته‌های سرمربی را اجرا کند. الان در لیگ برتر رقابت بسیار سخت است و همه تیم‌ها هزینه می‌کنند. امیدوارم که تراکتورسازی با بهترین شرایط وارد لیگ برتر شود.

مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی تبریز در مورد تغییرات مدیریتی در باشگاه تراکتورسازی و مدیرعاملی مصطفی آجورلو تصریح: من یک بازیکن هستم و نمی‌توانم در مورد مسائل مدیریتی نظر بدهم. فقط برای مسئولان تراکتورسازی و مدیرعامل جدید باشگاه آرزوی موفقیت دارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مام دوست داریم با بازیکنا تصویه بشه و جای بحثی برای مذاکره نمونه خیلی دوس داریم تراکتور بمونی اما به هردلیلی نشد موفق باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج