جاباما
۳۳۶۱۶۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

هت‌ تریک سردار حاصل جوانگرایی کی‌روش

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار تدارکاتی مقابل مقدونیه عملکرد نسبتاً مطلوبی داشت و به بردی خوب دست یافت.

خبرگزاری تسنیم: آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی با تمرین در تهران آغاز شد، تمریناتی که به‌دلیل نداشتن زمین مناسب یا مورد دلخواه کادرفنی، شرایط مناسبی نداشت یا اینکه لغو شد تا کارلوس کی‌روش تیمی نیمه آماده را به مقدونیه ببرد، تیمی که شب گذشته در اسکوپیه، پایتخت مقدونیه به مصاف تیم ملی این کشور رفت و با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد.

در دیدار مقابل مقدونیه تیم ملی با میانگین سنی ۲۵ سال وارد زمین شد و این نوید آینده‌ای خوب را برای تیم ملی می‌دهد، اینکه فوتبال ایران به‌خوبی پوست‌اندازی کرده است و بازیکنان جوان در حال کسب تجربه هستند، تجربه‌ای که مطمئناً در کنار نیروی جوانی تیمی قدرتمند را برای فوتبال ایران می‌سازد، بازیکنان جوانی که در کنار تجربه در تیم ملی، تجربه بازی در لیگ‌های اروپایی را هم کسب کرده‌اند و روزبه‌روز تجربه آنها افزایش پیدا می‌کند و ... .

تیم ۲۵ ساله کی‌روش در دیدار مقابل مقدونیه عملکرد نسبتاً مطلوبی داشت. بازی هجومی آغاز شد و پرس خوب بازیکنان تیم ملی از خط حمله حریف را وادار به عقب‌نشینی می‌کرد. همین مسئله هم باعث شد ایران خیلی زود و در دقیقه ۸ روی ارسال علیرضا جهانبخش از روی نقطه کرنر، پاس مرتضی پورعلی‌گنجی مقابل دروازه و جای‌گیری مناسب سردار آزمون گل اول را برای ایران رقم بزند. هرچند مقدونیه خیلی زود گل خورده را جبران کرد و روی تعلل خط دفاعی و جای‌گیری نه‌چندان خوب بیرانوند که باعث شده بود دید این دروازه‌بان کور شود، دروازه ایران باز شد. بازی در حالی به تساوی کشیده شد که سردار آزمون در هفدهمین بازی ملی خود نشان داد که مدافعان حریف ایران نباید این مهاجم ۲۱ ساله را دست‌کم بگیرند.

آزمون که در لیگ برتر روسیه ستاره روستوف شده بود و در این فصل با درخششی که داشت باعث شد تیمش سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بگیرد، روی صحنه گل دوم ایران گلی شبیه به گل‌هایش در روسیه زد. فرار او پشت مدافعان حریف و «توپ قاپی» که از خصوصیات مهم آزمون است به‌خوبی انجام شد تا این مهاجم جوان گل دوم را هم برای ایران به‌ثمر برساند. آزمون تنها به دو گلی که در نیمه اول به‌ثمر رساند بسنده نکرد و این بار روی پاس فوق‌العاده سعید عزت‌اللهی ۱۹ ساله فراری پشت مدافعان انجام داد تا برای اولین بار هت‌تریک کند، هت‌تریکی که شاید باید آن را حاصل جوانگرایی تیم ملی دانست، نتیجه‌ای که روی درخشش بازیکنان جوان رقم خورد تا کی‌روش در نیمه دوم با خیال راحت بازیکنان جوان دیگرش را به زمین بفرستد، بازیکنانی مانند میلاد محمدی، مهدی ترابی و... که نیمکتی جوان اما قوی را برای تیم ملی تشکیل داده‌اند.

شاگردان کارلوس کی‌روش پس از این نمایش خوب مقابل مقدونیه باید به ایران بازگردند و سه‌شنبه شب در دیداری تدارکاتی دیگر به مصاف قرقیزستان خواهند رفت، تیمی که شاید نام بزرگی ندارد، اما می‌تواند برای هماهنگ‌تر شدن تیم ملی که مقابل مقدونیه هم اشتباهاتی داشت، حریف خوبی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این است جادوی کی روش

    • بدون نام

      بد

    • مهرعلیان

      چرا دو روز
      روز خبر جدید درج نمیشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج