۳۳۶۲۲۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عضو جامعه روحانیت مبارز:

هرکسی لیاقت حرکت در خط ولایت را ندارد

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: هر کسی، لیاقت حرکت در خط ولایت را ندارد.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: هر کسی، لیاقت حرکت در خط ولایت را ندارد.

منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی در آیین بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) با بیان این‌که «انقلاب اسلامی مردم ایران، انقلابی الهی و خدایی است» اظهار کرد: این انقلاب، مقدمه‌ای برای ظهور حضرت مهدی(عج) است. امام خمینی(ره)توانست این انقلاب عظیم را به وجود آورده و صدای الهی آن را در جهان طنین انداز کرده و تحولی برای بشریت ایجاد کند.

وی با بیان این‌که «امام خمینی(ره)، جامعه را بر اساس مبانی اسلام هدایت کرد» ادامه داد: تفاوت حرکت انقلابی حضرت امام خمینی(ره) تفاوت بسیار روشنی با سایر حرکت‌های انقلابی داشت و آن، حضور شخص امام(ره) در بطن حرکت های انقلابی بود نه اکتفا به توصیه و سفارش. امام خمینی(ره)، انقلاب را در مسیری قرار داد و هدایت کرد که همه دل‌ها وابسته به اسلام شد.

وی تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شعار نه شرقی و نه غربی را محقق کرد و مانع وابستگی ایران اسلامی به شرق و غرب شد. خوشبختانه این عدم وابستگی به سایر کشورها تاکنون ادامه داشته است. در سایه تلاش‌های امام خمینی(ره)، جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای تمامی کشورهای آزاده جهان همچون سوریه، عراق، یمن، لبنان و ... تبدیل شده است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی(ره)گفت: در یک جمله می‌توان گفت که تار و پود وجود حضرت امام خمینی(ره)، خدا خدا می‌کرد.

وی بر لزوم تداوم مبارزه با دشمنان، حفظ وحدت و افزایش قدرت آمادگی دفاعی تاکید کرد و افزود: وظیفه تمامی ما این است که ولایتمداری را ادامه داده و در این راه تلاش کنیم. هر زمانی از ولی فقیه، تبعیت کرده‌ایم موفق شده و در غیر اینصورت با مشکلات متعددی مواجه شده‌ایم.

وی با بیان این‌که «تبریز،در طول تاریخ،مهد پرورش بزرگترین و عالم ترین و ولایتمدارترین عالمان کشور بوده است» گفت: سخن از ولایت و ولایتمداری در تبریز و آذربایجان،زیره به کرمان بردن است. مسیر امام خمینی(ره) و ولایت، لیاقت می‌خواهد و هر کسی لیاقت حرکت در این مسیر را ندارد. تبعیت از آیت‌الله خامنه ای(مدظله)،تبعیت از امام خمینی(ره) است و اکثر ویژگی‌های ایشان همچون ویژگی‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج