کد خبر: ۳۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۲
تعداد بازدید: ۲۶۱۷۶
تعداد نظرات: ۲۵ نظر
بازيگر «مردي از جنس بلور» كه اين روزها کانون توجه خبرگزاري‌ها شده، هنوز استوار در صحنه زندگي حضور دارد.



عکس: ابوالفضل پور عرب از ديروز تا امروز

عکس: ابوالفضل پور عرب از ديروز تا امروز

عکس: ابوالفضل پور عرب از ديروز تا امروز

عکس: ابوالفضل پور عرب از ديروز تا امروز

عکس: ابوالفضل پور عرب از ديروز تا امروز

عکس: ابوالفضل پور عرب از ديروز تا امروز

عکس: ابوالفضل پور عرب از ديروز تا امروز

عکس: ابوالفضل پور عرب از ديروز تا امروز

عکس: ابوالفضل پور عرب از ديروز تا امروز












بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
پاسخ
0
11
ابهتی داشت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
پاسخ
0
21
ایشالا خدا شفاش بده.
.
.
.
.
کار سرنوشته دیگه...
پاسخ ها
نظر مهشید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
ایشالا.... آدم میبینتش اشکش در میاد....

خــــــــــدایا همه مریضا رو شفـــــــــا بده....
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
پاسخ
32
5
تو عکسای جدید پور عرب بیشتر میخوره که اعتیاد داشته باشه تا سرطان :دی
پاسخ ها
نظر نهال
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
البته حق با شماست . اما فکر کنم تا حالا بیمار سرطانی اطرافتون نداشتید. آرزو می کنم که هرگز نداشته باشید. شیمی درمانی خودش از هر اعتیادی بدتر آدمو ضعیف می کنه.
نظر هستی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
کاش معتاد دلمون انقدر نمی سوخت. خدایا شفاش بده
نظر ماه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
آقای دکتر چطور این تشخیص رو دادین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
خجالت آوره!!!!
خدا شفاش بده.............
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
پاسخ
0
20
یه دونه باشه، خیلی مرده، ایشالا هرچه زودتر خوب بشه تا چشم اونایی که شایعه درست میکنن دربیاد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
پاسخ
0
16
خدا شفاش بده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
پاسخ
0
8
از خدا میخوام که هر چه زودتر خوب بشه

من که خیلی دوسش دارم . ضمنا آدم نمیدونه که در آینده چی به سرش میاد...
UNITED KINGDOM
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۸
پاسخ
0
6
سلام
دنبال جایی می گشتم که سوز و گداز دلم رو بنویسم. دیدن سوپراستار محبوبمان در چنین وضعیتی بسیار تاثربرانگیز و رقت انگیز است. و هیچ خبری جز اتفاق افتادن یک معجزه آن هم با دعای من و شما به بهبود حال ایشان کمک نمی کند. چرا همیشه دیر خبردار می شویم. اول از خودم می پرسم... کجا هستم وقتی چنین اتفاقاتی می افتد... از دیروز که این خبر را شنیدم و کاملا جا خوردم حالم بد است. اصلا دلم نمی خواهد پورعرب پرامید و انگیزه و جوانمان را این گونه ببینم. من تصمیم دارم به دیدن ایشان بروم. به هر طریقی شده. بسیار غمگین شدم و عاجزانه از شما می خواهم برای ایشان دعا کنید... همه با هم دعا کنیم... آخر او هنوز جوان است و ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
پاسخ
0
4
خیلی تکیده و لاغر شده، کاری ندارم مریض شده یا اعتیاد این بلا رو سرش آورده فقط از خدا براش سلامتی آرزو می کنم.واقعا درد آور بود.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
پاسخ
0
4
خدا همه مریضارو شفا بده اینم توش .........طفلکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
پاسخ
2
2
چه اعتیاد چه سرطان فرقی نداره هردو بیماریه انشالله نجات پیدا کنه و خداوند سلامتیش رو بهش برگردونه ...
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
پاسخ
1
6
انشالله به حق کریم اهل طاها وتنها بیمار زمین کربلا؛ حال ایشان رو به بهبودی واز خداوند منان خواستارم که زودتر سلامتی ایشان برگردد.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۹
پاسخ
1
1
الهی
انشالا شفا پیدا کنه
هنوز یادمه یه فیلم بود اسمش (نیش) بود پورعرب و هاشمپور باهم توش بودن، سینما اونقدر شلوغ بود که بابام ترسید اونشب مارو برگردوند خونه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
پاسخ
1
0
eshalla k b zoodi khob mishe elm pishraft karde khoda khodesh komak mikone va shafash mide honarmana zendishono va honareshoni ba mardome kesh vareshon sharik shodan khyiii gheshre baz zahmatkesho ba arzeshi hastan
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
پاسخ
1
0
az khoda mikham ke shafash bede khodaya hamie mariza ro shafa bede amim ya rabelalmin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
پاسخ
1
0
انشالله خداوند نعمت امید رو به این هنرمند عزیز و دوست داشتنی هدیه بده...و به زودی شاهد به روی صحنه اومدن مجددش باشیم.انشاالله

خداوند کریم و عظیمه..به امیدش ابوالفظل پورعرب عزیز ما هم حالش خوبه خوب میشه...و البته همه ی مریض ها

به لطفش و در پناهش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
پاسخ
0
5
از خدا برای تمامه بیمارها شفا میخوام دوستان واسه دوست من که یک ماهه مادر شده وهنوز لذتش رو نچشیده بود فهمیده سرطان داره دعا کنید من خیلی داغونم واسه جوانیش واسه نی نی کوچولوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۴
پاسخ
0
3
از خدا برای تمامه بیمارها شفا میخوام دوستان واسه دوست من که یک ماهه مادر شده وهنوز لذتش رو نچشیده بود فهمیده سرطان داره دعا کنید من خیلی داغونم واسه جوانیش واسه نی نی کوچولوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
پاسخ
0
0
خدا همه مریض ها را شفا بده.
خدایا به مهربونیت قسم.به عظمتت قسم.
داغ فرزند به دل هیچ پدر و مادری و داغ والدین به دل هیچ فرزندی نذار.
خدایا ما گناهکاری اما تو بیکران خوب و بخشنده شفا همه مریضا را از تو میخواهیم.
الهم اشف کل مریض.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
پاسخ
0
0
سلام دوستان
از خدا میخوام همه مریضها رو شفا بده...ابوالفضل هنرمند گرانقدر میهن ماست.. محبوب اکثر دلهاست..غم ناراحتی و رنچش محبوب قلب آدم و میسوزونه.. سر نمازاتون.. سر لحظه تنهایی و خلوص قلبهاتون.. براش دعا کنید.. دعا کنید هیچ آدمی غم نداشته باشه..جز غم مولای شهیدمون حسین (ع)
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
پاسخ
0
1
ازخداخواهش ميكنم نجاتش بده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
پاسخ