جاباما
۳۳۶۳۲
۵۰۷۶
۵۰۷۶
پ

دکتر ریونیز گلسرخی

پاهای متناسب با لیزر لیپولیز

دکتر ریونیز گلسرخی، متخصص جراحی (پلاستیک و ترمیمی) شما را در انتخاب بهترین راهکار درمانی برای داشتن پاهایی متناسب راهنمایی می کند.

پاهای متناسب با لیزر لیپولیز

دکتر ریونیز گلسرخی

:: متخصص جراحی عمومی :: جراحی پلاستیک و زیبایی :: جراحی دستگاه گوارش

پاهای متناسب با لیزر لیپولیز


دکتر ریونیز گلسرخی، متخصص جراحی از باید و نبایدهای عمل جراحی لیزر لیپولیز به شما می گوید:

پاهای متناسب با لیزر لیپولیز پاهای متناسب، با ليزرليپوليز

يكي از رايجترين ناحيه متقاضيان ليزرليپوليز اندام تحتاني (شامل ران و ساق) است. در حالي كه اين نواحي ويژگيها و ظرافتهاي تكنيكي خاص خود را در پيكرتراشي با ليزرليپوليز طلب مي كند، به دست آوردن ران و ساق خوش فرم، كشيده و لاغر در ميان درمانجويان آسيايي به خصوص بانوان بسيار پرطرفدار است (در ميان متقاضيان ليزرليپوليز در ايران نيز اين نواحي از توجه ويژهاي برخوردار است.) دکتر ریونیز گلسرخی، متخصص جراحی (پلاستیک و ترمیمی) شما را در انتخاب بهترین راهکار درمانی برای داشتن پاهایی متناسب راهنمایی می کند.

پاهای متناسب با لیزر لیپولیز


پاهای متناسب با لیزر لیپولیز پاهای نامتناسب، بزرگترین معضل زنان ایرانی

رانها جزو پركارترين و در عين حال ظريفترين نواحي براي جراحان ليپوليز و بادي كانتورينگ محسوب مي شوند. هر يك از رانها خود به 4 ناحيه زير كه شامل جلو، پشت، خارج و داخل است، تقسيم مي شود. علاوه بر اين، تجمع چربي داخل زانو نيز از رايجترين مشكلات متقاضيان ليزرليپوليز است. تجمع چربي در نواحي مختلف رانها با هر دو شاخص جنسيتي و نژادي مرتبط است و اين چنين است كه گاهي تطابق اندامي از لحاظ تجمع چربي بين بالا تنه و پايين تنه در يك فرد وجود ندارد، يعني با اينكه فرد در كل چاق نيست ولي داراي رانهاي قطوري است كه در كل به همان دليل شخص چاق به نظر مي رسد. تخليه موضعي چربي و سلوليت با استفاده از ليزرليپوليز رانها در اين موارد به خصوص ناحيه خارج ران در شكل دهي و متناسب سازي اندامي رانها تاثيري بزرگ دارد. از سوي ديگر دقت و ظرافتي كه جراح ليپوليز از خود نشان مي دهد در اندام قرينه مانند رانها و بازوها در نتيجه نهايي نقش مهمي ايفا مي كند.

پاهای متناسب با لیزر لیپولیز لیزرلیپولیز، انقلابی در متناسب سازی پاها

از حيث تكنولوژي ليپوليز، استفاده از ليزر و ريز پيكر تراشي متناسب سازي رانها را كاملا متحول كرده است زيرا در نواحي ظريفي مانند داخل ران و داخل زانو تكنيكهاي قبلي مانند امواج ماوراي صوت به دليل كمي فضاي موجود و نزديك بودن پوست به عضله اصولا قابل استفاده نيست ولي استفاده از فيبر نوري ليزر با قطرهاي ۶۰۰ و ۴۰۰ ميكرون با شعاع تخريب بافت سلوليت بين يك تا ۲ ميليمتر ريز پيكر تراشي در اين نواحي را نيز ميسر كرده است.


پاهای متناسب با لیزر لیپولیز تجمع چربي و برجستگي عضلاني ساقها

اصولـي تريـن نكتـه در بــادي كـانتورينگ سـاق اين است كه درمانجويان بايد در نظر داشته باشند حجم اساسي برجستگي پشت ساق، اساسا با عضلات (soleusGastroenemius) اشغال شده است و ضخامت لايه چربي زير جلد غالبا كمتر از آن است كه به نظر مي رسد گرچه قطر اين لايه در افراد مختلف متفاوت است.

با توجه به احتمال تورم (ادم) به دليل آناتومي لنفاتيك در اين ناحيه، تخليه محدود چربي به صورت انتخابي براي برخي از درمان جويان بر حسب معاينه و بررسي ضخامت چربي زير جلد ميتواند در لاغر شدن، كاهش قطر و متناسب تر شدن ساق موثر باشد.

پاهای متناسب با لیزر لیپولیز

از حيث تكنولوژي ليپوليز، استفاده از ليزر و ريز پيكر تراشي متناسب سازي رانها را كاملا متحول كرده است


پاهای متناسب با لیزر لیپولیز پروتز ساق پا

فراتر از اين در مواردي كه نه تنها لاغر بودن مضاعف ساقها بلكه نامتقارن بودن برجستگي عضلاني اين ناحيه در بانوان و آقايان به دليل اختلالات مادرزادي يا فيزيكي مانند پاي پرانتزي (Bow leggedness) دغدغه درمانجوست به صورت انتخابي استفاده از پروتز يا تزريق چربي در ناحيه ساق (calf Augmentaion) مي تواند نتايج باديكانتورينگ بسيار مطلوبي در پي داشته باشد.

:: نمایی از ساق پای پروتز شده یک مرد:

پاهای متناسب با لیزر لیپولیز


پاهای متناسب با لیزر لیپولیز حرف آخر

در جمع بندي لازم به ذكر است كه در درمانجويان متعلق به اقوام و نژادهاي آسيايي كه بعضا به صورت ژنتيك داراي اندام تحتاني و پاهاي كوتاه تر و چاق تر هستند، عدم تناسب اندام را ميتوان با استفاده از تكنيكهاي مختلف و پديد آوردن پاهايي كشيده و صاف و متناسب برطرف كرد.




پاهای متناسب با لیزر لیپولیز

پاهای متناسب با لیزر لیپولیز

مطب دکتر گلسرخی : میدان ونک، برج نگار، طبقه ۲۱، واحد ۱۰

تلفن: ۸۸۶۴۱۸۲۲ ، ۸۸۶۴۱۸۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۶۹۷۷۰۶۶ ، ۰۹۱۲۷۵۷۵۰۸۰

فکس: 88641823

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج