۳۳۶۳۳۴
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

پایان گروگانگیری ۲۶۰ میلیون تومانی

با تلاش پليس شهرستان فرديس، فردی که توسط دو آدم ربا با انگيزه مالی ربوده شده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت آزاد و آدم ربايان دستگير شدند.

خبرگزاری مهر: با تلاش پليس شهرستان فرديس، فردی که توسط دو آدم ربا با انگيزه مالی ربوده شده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت آزاد و آدم ربايان دستگير شدند.

سرهنگ ايوب احمدی گفت: با ارجاء پرونده شکايت خانواده ای از دادسرای عمومی انقلاب يکی از شهر های شرقی کشور مبنی بر به گروگان گرفته شدن فرزند ۲۸ ساله شان توسط فرد يا افرادی و درخواست مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان در قبال آزادی وی، رسيدگی به اين موضوع در دستور کار ماموران آگاهاين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طبق اظهارات خانواده فرد ربوده شده که در يکی از شهرهای شرقی کشور که محل تردد مسافران زيادی نيز هست، فرزندشان به صورت اتفاقی با يکی از همين مسافران در همان جلسه اول ديدارشان دوست شده و در خصوص مسائل مالی صحبت کرده و اينکه قصد شروع يک پروژه کاری بزرگ با سرمايه زيادی را دارد را مطرح می کند.

سرهنگ احمدی بيان داشت: آن شخص با شنيدن صحبت های فرد ربوده شده به وی پيشنهاد می دهد به شهرستان فرديس واقع در استان البرز عزيمت کند تا با سرمايه گذاری در اين شهر از سود بيشتری بهره مند شود؛ جوان ربوده شده بدون تحقيق و بررسی موضوع، راهی کرج می شود که به محض رسيدن به مقصد، تلفن همراه وی خاموش و ديگر پاسخگوی تماس هايی که از طرف خانواده اش برقرار می شد، نبوده است.

وی گفت: ماموران پليس آگاهی با شنيدن اظهارات خانواده فرد ربوده شده و مطالعه دقيق پرونده با بهره گيری از علوم و فنون پليسی و تکنيک های نوين کشف جرم، بالاخره ردی از فرد گروگان گير پيدا کردند.

اين مقام انتظامی ادامه داد:با تلاش شبانه روزی ماموران، محل اختفای فرد ربوده شده شناسايی و در اقدامی غافلگيرانه و ضربتی يکی از متهمان دستگير و فرد ربوده شده نيز آزاد و تحويل خانواده اش شد.

سرهنگ احمدی گفت: با دستگيری اين فرد، وی به جرم خود اقرار و اعتراف کرد با هم‌دستی يکی از دوستان خود اقدام به اين کار کرده اند که با راهنمايی های متهم اصلی، هم‌دست وی نيز در اقدامی جداگانه دستگير شد.

اين مقام انتظامی با بيان اينکه پليس تمام تلاش خود را در مبارزه با بر هم زنندگان نظم و امنيت جامعه می کند، ادامه داد: با تلاش ماموران، در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن فیروز

      زنده باد پلیس باهوش وباغیرت ایران همانند فرزندان خود از مردم ایران پاسداری می کنند

    • لیلا

      خدا قوت مأموران پلیس آگاهی.خداحفظتون کنه

    • علی

      اینها همش بخاطر نداشتن آموزش است که بایستی در مدارس به بچه ها آموزش بدهن که بهر کس وناکسی اعتماد نکنن وراز دلشان را نگن.خانواده ومدرسه اگر بچه ها آگاه کنند به این اسانی به دام شیادان نمی افتن

    • رسول آقا

      نیروی پلیس ایران واقعا در بسیاری از موارد کارکشته و حرفه ای عمل میکنن دستشون درد نکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج