۳۳۶۳۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تردد پرحجم در ساعات ابتدایی امشب

رئیس پلیس راه با پیش‌بینی تردد پرحجم و سنگین وسایل نقلیه در ساعات ابتدایی امشب از یک‌طرفه شدن محورهای هراز و چالوس از ساعاتی دیگر و همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای شمالی سخن گفت.

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه با پیش‌بینی تردد پرحجم و سنگین وسایل نقلیه در ساعات ابتدایی امشب از یک‌طرفه شدن محورهای هراز و چالوس از ساعاتی دیگر و همچنین ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای شمالی سخن گفت.

سرهنگ محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راه در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور و همچنین بار بازگشت مسافران از تعطیلات، اظهار داشت: امروز روز آخر تعطیلات است و بار بازگشت مسافران در حال شکل‌گیری است.

وی تصریح کرد: برای تسهیل در تردد هموطنان محور چالوس به سمت کرج از ساعت ۱۵ امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه افزود: در همین راستا محور هراز نیز از ساعت ۱۳ از آب‌اسک به سمت رودهن یک‌طرفه خواهد شد.

این مقام ارشد راه راهور ناجا به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای مواصلاتی اشاره و بیان داشت: تردد کامیون در هراز و کامیون و تریلی در فیروزکوه و چالوس ممنوع است؛ همچنین تردد تریلی و کامیون در جاده قدیم قزوین - رشت و گردنه حیران ممنوع شده است.

سرهنگ حمیدی به مسافران توصیه کرد که سفر خود را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند و اگر در طول سفر با گره‌های ترافیکی مواجه شدند صبر و تحمل پیشه کنند.

وی به حضور حداکثری مأموران پلیس راه برای تسهیل در تردد شهروندان و مدیریت ترافیک اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون محورهای مواصلاتی تردد پرحجم و روانی را شاهدند اما پیش‌بینی می‌شود در ساعات ابتدایی شب تردد در جاده‌ها پرحجم و سنگین باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج