۳۳۶۳۵۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جلالی: دنبال ریخت و پاش نیستیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما هدفگذاری‌مان در فصل شانزدهم تثبیت تیم در لیگ برتر است.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: ما هدفگذاری‌مان در فصل شانزدهم تثبیت تیم در لیگ برتر است.

مجید جلالی در خصوص شرایط تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: پس از اینکه جلسات متعددی را با مسئولان باشگاه پیکان در مورد چگونگی اداره تیم در فصل آینده برگزار کردیم نهایت به این توافق رسیدیم که در فصل شانزدهم با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

وی در مورد اینکه پیکان همواره وضعیت آسانسوری داشته خاطرنشان کرد: با توجه به گذشته‌ای که در مورد پیکان وجود دارد در فصل شانزدهم به دنبال تثبیت تیم هستیم و هدفگذاری ما بقای تیم در لیگ است که بر این اساس سیاستگذاری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد بودجه مدنظر این تیم تاکید کرد: باشگاه به هیچ عنوان قصد ندارد که ریخت و پاش‌های گذشته را انجام بدهد و نمی‌خواهد که هزینه‌های غیر ضروری داشته باشد بلکه قصد باشگاه این است که به صورت عقلانی و تنظیم شده قدم به لیگ برتر بردارد تا بتوانیم زمینه‌ساز موفقیت‌های آینده تیم شویم.

جلالی در مورد اینکه آیا لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه داده گفت: بله من لیست بازیکنان را به باشگاه داده‌ام و قصدمان این است که یکسری از بازیکنان جوان و با استعدادی که در لیگ یک با تیم همراه بودند را حفظ کنیم. همچنین می‌خواهیم بازیکنان جوان دیگری را شناسایی کنیم و در کنار چند بازیکن باتجربه لیگ برتری بتوانیم شرایط خوبی را رقم بزنیم.

وی در مورد آغاز تمرینات این تیم گفت: ۲۲ و ۲۳ خردادماه تستی از بازیکنان جوان و با استعداد استان‌های مختلف خواهیم گرفت تاکنون نزدیک به ۱۵۰ بازیکن جوان معرفی شده‌اند که در این دو روز از آنها تست می‌گیریم و تمرینات اصلی خود را از ۲۵ خرداد آغاز می‌کنیم. در این مدت در نظر داریم که یک اردوی داخلی و خارجی برگزار کنیم که البته هنوز مکان آنها تعیین نشده است. اگر تیم زود بسته شود به اروپا خواهیم رفت در غیر این صورت برای اینکه مجبور به گرفتن ویزا نباشیم در کشور دیگری اردو خواهیم زد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج