۳۳۶۳۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیام تبریک هاشمی به ملی‌ پوشان والیبال

رئیس کمیته ملی المپیک در پیامی ضمن قدردانی از تیم ملی والیبال کشورمان و کسب جواز حضور در بازی‌های المپیک ریو، شکستن رکورد حضور ورزشکاران ایرانی در ادوار این بازی‌ها را تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته ملی المپیک در پیامی ضمن قدردانی از تیم ملی والیبال کشورمان و کسب جواز حضور در بازی‌های المپیک ریو، شکستن رکورد حضور ورزشکاران ایرانی در ادوار این بازی‌ها را تبریک گفت.

درمتن پیام تبریک کیومرث هاشمی آمده است:

«تیم ملی والیبال کشورمان همان‌طور که انتظار می‌رفت توانست ضمن اجرای مبارزاتی سخت و شجاعانه، شایستگی‌های خود را به جهانیان اثبات داشته و چنان در برابر حریفانی جهانی خود برای کسب سهمیه المپیک ظاهر شد که تحسین تمامی کارشناسان را برانگیخت.

غیورمردان والیبال کشورمان با نشان دادن توانایی‌های خود در این دوره از رقابت‌ها ضمن کسب سهمیه المپیک آن هم برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران، تعداد سهمیه‌های المپیکی کشورمان را در بازی‌های ریو ۲۰۱۶ به عدد ۵۹ رساندند تا شاهد اعزام پرتعدادترین کاروان ایران به بازی‌های المپیک باشیم.

حضور رشته والیبال در المپیک ۲۰۱۶ ریو نشان دهنده پتانسیل ورزشکاران ایران در ورزش‌های گروهی است و امیدواریم که در المپیک دیگر رشته‌های گروهی کشورمان نیز به این مهم و افتخار دست یابند.

ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و دولت محترم، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و ملت بزرگ ایران، به کادر فنی و بازیکنان آن دست مریزاد و خسته نباشید گفته و امید می‌رود در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ بلند قامتان سرو اندیش کشورمان بتوانند گوشه‌ای از اقتدار و توانمندی ورزش کشورمان را تحت لوای الطاف الهی و دعای خیر مردم در مقابل حریفان به‌نمایش بگذارند.

آفرین بر شما شیرمردانی که مایه افتخار تمامی ایرانیان اقصی نقاط جهان شده‌اید. حضورتان در کاروان ورزشی امام رضا (ع) را تبریک می‌گویم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج