۳۳۶۵۴۶
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

غائله «گاومیش آباد» خوابید

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول گفت: پس از درگیری شامگاه گذشته در منطقه گاومیش آباد دزفول و حضور نیروی انتظامی آرامش به این منطقه بازگشت.

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دزفول گفت: پس از درگیری شامگاه گذشته در منطقه گاومیش آباد دزفول و حضور نیروی انتظامی آرامش به این منطقه بازگشت.

علی الهامی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: شامگاه گذشته خبر وقوع یک درگیری گسترده در منطقه گاومیش آباد به اطلاع نیروی انتظامی شهرستان دزفول رسید و واحدهای انتظامی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع ماموران نیروی انتظامی این حادثه با کمترین خسارت و زمان حل و فصل و با متخلفان طبق قانون برخورد شد.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول عنوان کرد: علت این درگیری قومیتی بوده و در حال حاضر با توجه به پیگیری‌های نیروی انتظامی امنیت کامل بر منطقه حاکم است.

وی گفت: علت این حادثه به درگیری و قتل یک نفر در اصفهان و اختلاف نظر خانواده‌های آن‌ها مربوط می‌شود که در حال حاضر با تلاش نیروی انتظامی با متخلفان برخورد شده است.

الهامی بیان کرد: از میزان تلفات و خسارت‌های وارد شده پس از این واقعه اطلاعی در دست نیست و پس از برسی های نهایی و از طریق مراجع رسمی اخبار این حادثه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

وی افزود: شهروندان قبل از انتشار مطالب از فضاهای مجازی نسبت به احراز صحت آن از طریق منابع و مراجع رسمی اقدام و از انتشار اخبار کذب مربوط به این حادثه جلوگیری کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا اگه اون طرف آمریکا کسی تیراندازی کرده بود دو دقیقه بعد تمام خبرگزاریهای ایران بازتاب میدادند، اما اخبار خودمون.....

    • بدون نام

      گاو میش آباد!!!!!!!!

    • بدون نام

      تو امریکا تیر اندازی شد.........................

    • بدون نام

      باباالان دیگه توقرن ۲۱زندگی میکنیم قرن اتم ،قرنی که همهٔ دنیاداره پیشرفت میکنه ماخودمون قانون میشیم وبه جون همدیگه میوفتیم ،کی میخادبه روزبشیم وازمغزمون استفاده کنیم

      پاسخ ها

      • رضا

        محض اطلاع!
        89 درصد افراد جامعه ایرانی بیماریهای روحی و روانی گسترده ای دارند! یعنی روانی هستند و آدم روانی که اختیارش به دست خودش نیست...
        این همه مشاجرات بیهوده در جامعه و فحش های رکیک و مجادله های بیهوده و ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج