۳۳۶۶۷۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گودرزی: از نسل طلایی والیبال تشکر می‌کنم

وزیر ورزش و جوانان گفت: از نسل طلایی والیبال که موجب ایجاد نشاط شده‌اند تشکر می‌کنم.

خبرگزاری میزان: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی درباره موفقیت والیبال و حضور این تیم بعد از ۵۲ سال در بازی‌های المپیک اظهار داشت: همان طور که قبلا گفتم، تیم ملی والیبال نه تنها می‌تواند راهی المپیک شود بلکه این توانایی را دارد که روی سکو هم برود.

وزیر ورزش و جوانان که به صورت تلفنی در ویژه برنامه صعود والیبال ایران به المپیک ریو صحبت می‌کرد، افزود: رئیس جمهور در ۲.۵ سال گذشته همه‌گونه همراهی و پشتیبانی را از برنامه‌های وزارتخانه داشته و خوشبختانه دولت تدبیر و امید نگاه تک‌بعدی در ورزش نداشته است و من از حمایت‌های حسن روحانی و اعضای هیئت دولت و همچنین بقیه کسانی که با حمایت‌های مادی و معنوی خود ورزش را در مسیر خوبی قرار می‌دهند، سپاسگزارم.

گودرزی گفت: دولت نگاه متوازنی در ورزش دارد و با وجود محدودیت‌های اقتصادی تلاش شده که در تمام رشته‌ها به خوبی سرمایه‌گذاری صورت بگیرد و نگاه متعادلی حاکم باشد.

وی با تشکر مجدد از قهرمانان والیبال ایران گفت: از نسل طلایی والیبال که موجب ایجاد نشاط شده‌اند و همچنین از زحمات کلیه زحمت‌کشان عرصه ورزش و مدیریت ارزشمند و همچنین کادر فنی که این تیم را می‌سازند و در نهایت باعث سربلندی می‌شوند، تشکر می‌کنم. ما این موفقیت را مصادره به نام خودمان نمی‌کنیم. سال‌هاست مدیران زیادی زحمت می‌کشند و نباید زحمات آنها را زیر سوال ببریم اما کار ارزشمندی که فدراسیون فعلی والیبال درباره استعدادیابی انجام داد، به نتیجه رسیده است و خوشبختانه باعث شده والیبال ایران با ثبات باشد. البته نوساناتی وجود دارد که در همه ورزش‌ها طبیعی است و مطمئن هستم که این استعدادیابی در سال‌های آینده باعث ایجاد نتیجه مثبتی در ورزش خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      جناب گودرزی وزیر محترم به نظر من تنها قدردانی وتشکر ازکادرفنی وبازیکنان تیم والیبال کشورمان کافی نیست بلکه حمایت مالی و امتیازات خاص میتواند والیبال ایران را شکوفاتر وچهره های جدیدرا شناشائی نماید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج