۳۳۶۶۸۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نفت و صبا قربانی زمان می شوند!

حتی اگر در آتی بهترین تصمیم برای تیم های نفت تهران و صبای قم گرفته شود زمان از دست رفته قابل بازگشت نیست و این شاید در سرنوشت دو تیم در فصل پیش رو تاثیر منفی بگذارد!

ورزش سه: صبای قم فصل گذشته هم چنین وضعیتی داشت و وقتی وارد بازار نقل و انتقالات شده بود که همه تیم ها با مطالعه در حال جذب بازیکنان مورد نظر بودند اما علی دایی اسم های پیشنهادی را یکی یکی به صبا آورد و در نهایت به عنوانی بهتر از نهمی دست نیافت. شاید اگر علی دایی مثل همه تیم ها فرصت کافی برای جذب بازیکن داشت در سیاست خرید خود تغییری می داد و تیم بهتری می بست.

حکایت فصل گذشته برای صبای قم در حال تکرار است و در روزهایی که از تیم های دیگر خبر نقل و انتقالات به گوش می رسد این تیم درگیری مزایده و مذاکره با حامیان خصوصی و مشتاقان خرید است و ناگزیر بعد از شروع تمرینات آماده سازی این تیم مجبور خواهد شد برای جبران مافات دوباره روی اسم ها تکیه کند!

از همه بدتر اینکه زوم صبا در روزهای باقی مانده نقل و انتقالات باید روی بازیکنانی باشد که مورد توجه تیم های دیگر قرار ندارند!

نفت تهران هم حکایتی بدتر از صبای قم دارد. با قمیتی که این تیم تعیین کرده بعید به نظر می رسد خریدار خصوصی برای نفت پیدا شود همان طور که فصل گذشته برای فولاد نوین پیدا نشد و این تیم در نهایت به باشگاه بی پول استقلال اهواز رسید!

ملوانی که ۵۰ درصد از قرارداد فصل گذشته بازیکنانش را بدهکار است می خواهد ۲۵ میلیارد تومان برای خرید نفت تهران هزینه کند، هر چند قرار است قانون به نفت اجازه خروج از تهران را ندهد و در صورت اینکه خریداری برای نفت پیدا نشد فجر سپاسی جایگزین این تیم شود! فجری که اوضاع و احوالش این فصل در لیگ یک از نظر مالی تعریفی نداشت.

شاید این دو تیم به خصوص نفت تهران در شرایطی به بخش خصوصی واگذار شوند که خریداران جدید در نهایت مجبور به بستن تیمی چون راه آهن شوند. تیمی که مهدی تارتار با آنهم سابقه مربیگری اش نتوانست آن را درست کند و در نهایت با هدایت دستیار اتوره هاگل به لیگ یک سقوط کرد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج