۳۳۶۷۷۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ترامپ: هیلاری رقت انگیز است

هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ نامزدهای ریاست جمهوری انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا امروز نیز در ادامه فعالیت های انتخاباتی خود حملات لفظی به یکدیگر را ادامه دادند.

خبرآنلاین: هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ نامزدهای ریاست جمهوری انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا امروز نیز در ادامه فعالیت های انتخاباتی خود حملات لفظی به یکدیگر را ادامه دادند.

کلینتون گفت: ترامپ دائماً می گوید "دنیا دارد به ما می خندد." و این حرف جدیدی نیست، او ۳۰ سال است که این حرف را می زند. او از زمان پرزیدنت ریگان در روزنامه آگهی چاپ میکرد که ستون فقرات امریکا ضعیف است و "دنیا دارد به ما میخندد."

کلینتون سپس گفت حالا برای شما عجیب نیست کسی که سال ها است به قدرت امریکا ایمان ندارد و می گوید دنیا دارد به ما می خندد قصد دارد یک دفعه رئیس جمهور ما شود ؟ حقیقت این است که هیچ کشوری در دنیا نمی تواند با ما رقابت کند و در سطح ما نیست. نه فقط بخاطر بهترین ارتش دنیا و اقتصاد پایدارمون... کسی رقیب ما نیست بلکه به این خاطر که امریکایی ها سخت تر کار می کنند، رویاهای بزرگ تری دارند و هرگز تلاش برای ساختن دنیای بهتر را متوقف نکرده اند.

از سوی دیگر دونالد ترامپ در پاسخ به حملات هیلاری گفت: امروز سخنرانی هیلاری را دیدم، واقعاً رقت انگیز و دردآور بود... دیدنش آدم را ناراحت میکرد. او رفته است بالا که مثلاً درباره سیاست خارجی سخنرانی کند اما فقط یک 'سخنرانی سیاسی' بود فقط. هیچ ربطی به سیاست خارجی نداشت.

امروز وقتی به او نگاه می کردید می دیدید که اصلاً شان ریاست جمهوری نداشت، نه... یک رییس جمهور اصلا این شکلی نیست. اگر ۴سال دیگر این وضعیت ادامه داشته باشد من به شما می گویم، دیگر چیزی از کشورمون باقی نخواهد ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج