۳۳۶۷۹۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

برتری نیروهای عراقی در فلوجه بر داعش

شبکه تلویزیونی سی.ان.ان درگزارشی از برتری نیروهای عراقی بر گروه تروریستی - تکفیری داعش در شهر فلوجه عراق خبر داد و اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق روز گذشته (شنبه) به یکی از مناطق کلیدی در جنوب شهر فلوجه حمله بردند.

خبرگزاری ایرنا: شبکه تلویزیونی سی.ان.ان درگزارشی از برتری نیروهای عراقی بر گروه تروریستی - تکفیری داعش در شهر فلوجه عراق خبر داد و اعلام کرد: نیروهای امنیتی عراق روز گذشته (شنبه) به یکی از مناطق کلیدی در جنوب شهر فلوجه حمله بردند.

سی.ان. ان امروز یکشنبه، از کنترل هرچه بیشتر شهرها و مناطق در نزدیکی و اطراف شهر فلوجه توسط نیروهای عراقی خبر داد و افزود که در آن مجموعه ای از نیروهای نظامی، امنیتی، بسیج مردمی و نیروهای پلیس شرکت دارند.

خبرنگار سی.ان. ان از یکی از خطوط مقدم جنگ در ' الصقلاویه' واقع در شمال غرب فلوجه که روز گذشته بطور کامل آزاد شد، به راکت اندازهایی که به این محل آورده شده تا علیه گروه تروریستی داعش برای بازپس گیری شهر فلوجه از آنها استفاده شوند، اشاره کرد و گزارش داد: این راکت اندازها برد ۲.۵ کیلومتری دارند و فاصله کنونی تا خود فلوجه از محلی که در آن مستقر هستیم، اکنون چهار کیلومتر است.

'ابوحیدر' که به گفته سی.ان.ان یکی از کهنه سربازانی است که بارها در صحنه های نبرد علیه داعش جنگیده است، به این شبکه تلویزیونی آمریکایی گفت: برخی از نیروهای داعشی به داخل و مرکز شهر فلوجه پناه برده یا به بیابان های اطراف گریخته اند.
'یاسر اتلاوی' که سی.ان.ان دراین گزارش وی را سخنگوی یکی از یگان های بسیج مردمی معرفی کرد؛ در جمع خبرنگاران و درنزدیکی شهر فلوجه گفت که اکثر داعشی های حاضر در فلوجه از اتباع کشورهای بیگانه هستند.

سی.ان.ان به نقل از این سخنگوی یگان های بسیج مردمی گزارش داد: '75درصد داعشی های حاضر در فلوجه خارجی و عرب و تنها 25 درصد عراقی هستند.'
سی.ان.ان در پایان افزود: مقامات عراقی نگفتند که چه زمان حمله نهایی علیه فلوجه آغاز می شود.

عملیات آزادسازی فلوجه از تصرف گروه تروریستی داعش از ۲۳ می (سوم خرداد ماه) آغاز شده است و بعد از گذشت کمتر از دو هفته از شروع این عملیات ، نیروهای مشترک مردمی و نظامی عراق در روزهای اخیر توانسته اند، وارد بخش هایی از مناطق مسکونی در حومه شهر فلوجه شوند.

مرکز اطلاع رسانی جنگ عراق نیز روز گذشته (شنبه) در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: نیروهای ضد تروریسم عراقی با حمله به شهر فلوجه، منطقه 'نعیمیه' واقع در جنوب این شهر را آزاد کردند.

پیش از این، نیروهای مشترک مردمی و نظامی عراق ۲۶ می (ششم خردادماه) گذشته بخش 'کرمه' در جنوب شرقی فلوجه را آزاد کرده بودند؛ روزگذشته (شنبه ، ۱۵ خردادماه) با آزاد سازی الصقلاویه عملا دو منطقه مهم و راهبردی در شهرستان فلوجه آزاد شده و بعد از این فقط آزادی شهر فلوجه باقی مانده است .

درهمین حال، سخنگوی امنیتی نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به «الحشد الشعبی» روز گذشته (شنبه) اعلام کرد، عملیات آزادسازی فلوجه بدون توقف و هیچ گونه تاخیری ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسام

      درود بر نیروهای " الحشد الشعبی ".

    • کیانوش نیک سرشت

      خیلی عالی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج