۳۳۶۸۲۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

روحِ «ایوانف» را روی صحنه ببینید

رضا بهبودی گفت: فیلمی که از نمایش «ایوانف» امیررضا کوهستانی ضبط شده، روح اثر را منتقل نکرده و به علاقه‌مندان توصیه می‌کنم که این نمایش را تابستان بار دیگر روی صحنه تماشا کنند.

خبرگزاری ایسنا: رضا بهبودی گفت: فیلمی که از نمایش «ایوانف» امیررضا کوهستانی ضبط شده، روح اثر را منتقل نکرده و به علاقه‌مندان توصیه می‌کنم که این نمایش را تابستان بار دیگر روی صحنه تماشا کنند.

این بازیگر در گفت‌و‌گویی با ما، درباره‌ی جدیدترین فعالیت‌های خود با اشاره به اینکه در حال تمرین یک نمایش است که در صورت قطعی شدن نام آن اعلام می‌شود، بیان کرد: اواسط مردادماه «ایوانف» را به کارگردانی امیررضا کوهستانی در تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهیم کرد و این نمایش پس از پنج‌، شش سال بار دیگر روی صحنه می‌رود..

روحِ «ایوانف» را روی صحنه ببینید

او درباره تغییرات احتمالی در نمایش افزود: «ایوانف» کاری از کوهستانی است که مانند بیشتر کارهای او دور دنیا رفته و پخته‌تر شده و جذابیت آن در این سال‌ها برای ما حفظ شده است، بنابراین فکر می‌کنم تغییر اساسی در آن صورت نخواهد گرفت.

بهبودی یادآور شد: در آن سالی که این نمایش را اجرا کردیم، تعداد شب‌هایی که به صحنه رفتیم به دلیل اینکه مدام زیر تیغ سانسور بودیم محدود بود، چون مجبور به بازبینی‌های مجدد بودیم و الان که پنج سال از آن روزها گذشته، شرایط بهتر است و فکر می‌کنم اثری درخور برای تماشا باشد.

وی با اشاره به فیلم تئاتری که پیش از این از نمایش «ایوانف» منتشر شده است،‌ گفت:‌ فیلم‌تئاتر این نمایش ضبط شده، اما معمولا کسانی که تئاتری را به صورت تصویری ضبط می‌کنند کمتر به روح اثر توجهی می‌کنند و این اجرای امیررضا کوهستانی هم از جمله کارهایی بود که سکون و آرامش فعالی که در صحنه حضور داشت به خوبی در تصویر در نیاورد و روح اثر منتقل نشد، به همین دلیل حتی به آن‌هایی که این نمایش را از طریق فیلم دیده‌اند توصیه می‌کنم آن را روی صحنه ببینند چون تجربه دیدن این کار از نزدیک بسیار متفاوت خواهد بود.

«ایوانف» کوهستانی اقتباسی از نمایشنامه چخوف است که در اجرای قبلی آن بازیگرانی همچون حسن معجونی، مهین صدری، وحید آقاپور، رضا بهبودی و ...بازی می‌کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج