۳۳۶۸۵۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تولید محصولات جدید رنو در ایران +عکس

مدیرعامل خاورمیانه‌ی رنو با اشاره به نحوه‌ی همکاری با ایران خودرو و سایپا و همچنین واردات مگان اعلام کرد که بسیاری از خودروهایی که برنامه تولید آن در ایران را داریم هنوز در هیچ کجای جهان تولید نشده‌اند.

تجارت فردا: مدیرعامل خاورمیانه‌ی رنو با اشاره به نحوه‌ی همکاری با ایران خودرو و سایپا و همچنین واردات مگان اعلام کرد که بسیاری از خودروهایی که برنامه تولید آن در ایران را داریم هنوز در هیچ کجای جهان تولید نشده‌اند. به گفته‌ی او دیگر قرار نیست رنو محصولات تاریخ‌گذشته و قدیمی به ایران بدهد.

تولید محصولات جدید رنو در ایران +عکس

پیمان کارگر مدیرعامل ایرانی منطقه‌ی خاورمیانه‌ی شرکت گفت: «با هر دو شرکت ایران خودرو و سایپا تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده‌ایم و در حال حاضر روی جزئیات قراردادها کار می‌کنیم. بر اساس برنامه‌ریزی جدید رنو، نوع همکاری ما با ایران‌خودرو و سایپا تغییر می‌کند. ما دو سرمایه‌گذاری مشترک جداگانه را با ایران‌ خودرو و سایپا شکل خواهیم داد. یعنی یک جوینت‌ونچر (سرمایه‌گذاری مشترک) با ایران‌خودرو و یک جوینت‌ونچر با سایپا خواهیم داشت.»

مدیر بخش شمال‌ آفریقا، هند و خاورمیانه‌‌ی رنو ادامه داد: «ما به گونه‌ای در ایران‌خودرو و سایپا کار خواهیم کرد که سهام مدیریتی داشته باشیم. در شرکت مشترک با سایپا، ۶۰ درصد سهام متعلق به رنو و ۴۰ درصد مابقی در اختیار سایپا خواهد بود. در ایران‌خودرو هم روش همکاری مشابه است. با این روش مدیریت فروش، خدمات پس از فروش و تولید با ما خواهد بود. بدین ترتیب می‌توانیم به مشتریان به بهترین روش خدمات بدهیم تا از ما راضی باشند و کیفیت را در بهترین شکل حفظ کنیم. البته هنوز در حال کار بر روی جزئیات قرارداد هستیم.»

تولید محصولات جدید رنو در ایران +عکس

کارگر در مورد محصولاتی که در آینده توسط کارخانه‌های رنو در ایران به بازار ارائه می‌شود توضیح داد: «بسیاری از خودروهایی که برنامه تولید آن را داریم هنوز هیچ کجای جهان تولید نشده‌اند. در سایپا بر روی پلتفرم x۵۲ کار می‌کنیم. این پلتفرم توسعه‌یافته تندر ۹۰ یا همان X۹۰ است. بر روی این پلتفرم خودروهای مدل جدید رنو سیمبل و داستر طراحی خواهند شد. محصولاتی که قرار است در سایپا تولید شوند هنوز در حال طراحی هستند و تولیدات این خودروها در سایپا همزمان با سایت‌های دیگر رنو رخ خواهد داد.»

او اضافه کرد: «دیگر قرار نیست ما مانند بقیه خودروسازان خارجی، محصولات تاریخ‌گذشته و قدیمی به ایران بدهیم بلکه از این به بعد محصولاتی که با ایران‌خودرو و سایپا تولید خواهیم کرد، جدیدترین محصولات رنو خواهد بود که بسیاری از آن‌ها در حال طراحی هستند. پلتفرم ایکس ۵۲، پلتفرمی است که جایگزین ایکس۹۰ شده است. یکی از محصولات این کلاس نسل جدید داستر است که در حال طراحی بوده و قرار است در سایپا تولید شود.»

مدیرعامل خاورمیانه‌ی رنو افزود: «در ایران‌خودرو قرار است مجموعه خودروهایی بر روی پلتفرم کوئید که ارزان‌قیمت‌ترین خودروی رنو است تولید شود. این خودرو شامل انواع مختلف از سدان تا هاچ‌بک خواهد بود.»

تولید محصولات جدید رنو در ایران +عکس

کارگر در مورد تست‌های امنیت منتشر شده از رنو کوئید هندی که حتی یک ستاره‌ی ایمنی هم نگرفته است و قرار است با قیمت حدود ۲۵ میلیون تومان با پراید در ایران رقابت کند، توضیح داد: «محصولی که ما در ایران عرضه خواهیم کرد با کوئید هندوستان متفاوت خواهد بود. ما در حال توسعه‌‌ی نسل جدید کوئید برای برزیل هستیم. این خودرو قطعاً سه ستاره‌ی ایمنی خواهد داشت. خودرو تولید‌شده در ایران هم مشابه کوئید برزیل خواهد بود و سه ستاره خواهد داشت. رنو کوئید تولیدی در ایران با تندر۹۰ از نظر ایمنی وضعیت یکسانی دارند.»

تولید محصولات جدید رنو در ایران +عکس

او در مورد تولید یا واردات مگان به ایران اعلام کرد: «ما این خودرو را به صورت وارداتی به ایران خواهیم آورد. علت اصلی این کار هم لوکس شدن مگان است. این خودرو بر خلاف مدل‌های پیشین در مدل کنونی لوکس‌تر شده است. با اینکه این خودرو در کلاس C قرار دارد ولی برای توسعه آن از پلتفرم D که یک رده بالاتر بوده، استفاده شده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      این تبلیغات دیگه معنی نمیده دیگه همه این سیستم شناختن ایناهمش سیاه بازی این جریان خودرو سازی هم دقیقا حکایت مسکن سازی,خونه رو تو ی زعفرونیه میخری ولی میری شریف اباد تحویل مبگرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج