۳۳۷۰۸۶
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

ردپای رحمتی در خروجی‌های استقلال

علیرضا منصوریان ۸ سال بعد از خداحافظی از استقلال این بار به عنوان سرمربی به این تیم برگشت و نکته جالب این است که او سابقه هم بازی بودن با بازیکنانی مثل آرش برهانی و وحید طالب‌لو را دارد و عجیب‌تر این که گفته می‌شود هر دو بازیکن هم در لیست خروجی این تیم قرار گرفته‌اند.

نسیم: بازگشت علیرضا منصوریان به استقلال و انتخاب او به عنوان سرمربی جو مثبتی را در بین هواداران این تیم به راه انداخته است. علیرضا منصوریان ۸ سال بعد از خداحافظی از استقلال این بار به عنوان سرمربی به این تیم برگشت و نکته جالب این است که او سابقه هم بازی بودن با بازیکنانی مثل آرش برهانی و وحید طالب‌لو را دارد و عجیب‌تر این که گفته می‌شود هر دو بازیکن هم در لیست خروجی این تیم قرار گرفته‌اند. این ۲ بازیکن به همراه میلاد فخرالدینی، عادل شیحی، حنیف عمران‌زاده و پروپژیچ بازیکنانی هستند که گفته می‌شود منصوریان دیگر تمایلی به ادامه همکاری به آنها را ندارد.

شاید دلیل قرار گرفتن نام فخرالدینی و ۲ بازیکن خارجی استقلال در لیست خروج باشگاه را بشود به مسائل فنی ربط داد اما قرار گرفتن نام حنیف عمران‌زاده، وحید طالب‌لو و آرش برهانی در لیست مازاد منصوریان می‌تواند این مربی جوان را در شروع کار با تیم محبوبش با چالشی بزرگ روبرو کند.

در این بین گفته می‌شود دلیل خروج نام برهانی، طالب‌لو و حنیف عمران‌زاده اختلاف‌شان با مهدی رحمتی است و منصوریان هم پذیرفته که تیمش را با نظر کاپیتان استقلال یکدست کند.

حنیف عمران‌زاده در هفته‌های پایانی فصل گذشته به دلیل اختلاف با مهدی رحمتی چند هفته‌ای از تیم کنار گذاشته شد و حالا هم دروازه‌بان استقلال از سرمربی جوان تیمش درخواست کرده است که نام این بازیکنان را از لیست فصل بعد این تیم خارج کند. در این بین تقریبا همه می‌دانند که طالب‌لو و برهانی هم به عنوان بازیکنان بزرگتر استقلال سال‌هاست که با رحمتی مشکل دارند و این موضوع هم در قرار گرفتن آنها در لیست مازاد منصوریان بی‌تاثیر نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اسی دو آتیشه

      اینا همه شایعه است.میخوان سید رو از چشم هوادار بندازن... وگرنه کاملا مشخصه که استقلال دیگه نیازی به این بازیکنا نداره.

    • بدون نام

      رحمتی نرو

    • بدون نام

      افسوس که رحمتی فکر عاقبت کار را نمیکندومنصوریان هم عاقبت مظلومی راازذوقش به رسیدن به استقلال نمیبیند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج