جاباما
۳۳۷۱۰۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

هشدار جدی سازمان سنجش به داوطلبان

سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به فریب داوطلبان آزمون سراسری و خانواده های آنان توسط افراد سودجو هشدار داد.

خبرگزاری ایرنا: سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به فریب داوطلبان آزمون سراسری و خانواده های آنان توسط افراد سودجو هشدار داد.

اخیراً مشاهده شده است که برخی از افراد و مؤسسات سودجو، با توجه به نزدیکی زمان برگزاری آزمون سراسری، انتخاب رشته و ... با سوء استفاده از نام و عنوان مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور و یا معرفی خود به عنوان مشاور ارشد سازمان سنجش آموزش کشور، در تهران، اراک، اهواز و سایر شهرهای کشور اقدام به تبلیغات گسترده و فریب داوطلبان و خانواده‌های آنان می‌نمایند.

بر اساس این خبر سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن پی‌گیری موضوع از طریق مراجع قانونی، به اطلاع داوطلبان و خانواده‌های محترم آنها می‌رساند ادعای این افراد و مؤسساتی که چنین ادعایی را مطرح نموده یا بنمایند، کذب محض بوده و هیچ یک از مسئولان، کارشناسان یا کارکنان سازمان سنجش، همکاری با هیچ مؤسسه‌ای ندارند و افراد نام برده شده در تبلیغات مؤسسات یاد شده، فاقد ارتباط و همکاری با این سازمان بوده و طرح موضوعات این‌چنینی به منظور سوء استفاده از شما داوطلبان گرامی است.

آزمون سراسری سال ۹۵ به منظور پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه ، نیمه حضوری، مجازی و پردیس های خودگردان و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیر دولتی و همچنین کدرشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد برگزار می شود.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون سراسری سال ۹۵ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۹۵ در حوزه های امتحانی و مانند سال‌های گذشته در ۵ گروه آزمایشی برگزار و کارنامه داوطلبان در دهه دوم مردادماه منتشر می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج