۳۳۷۱۱۲
۴۴ نظر
۵۰۵۶
۴۴ نظر
۵۰۵۶
پ

پلیس در تعقیب دختر حیوان آزار +عکس

دختر جوانی که به بهانه نگهداری از حیوانات آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد و با شکایت صاحبان حیوانات تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است، این بار با انتشار صداها و تصاویری در فضای مجازی، صاحبان حیوانات را تهدید کرده است.

خبرگزاری میزان: دختر جوانی که به بهانه نگهداری از حیوانات آنها را مورد آزار و اذیت قرار می داد و با شکایت صاحبان حیوانات تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است، این بار با انتشار صداها و تصاویری در فضای مجازی، صاحبان حیوانات را تهدید کرده است.

اوایل فروردین امسال بود که دختر جوانی به نام م.م با انتشار ۴ ویدئو در اینستاگرام از رفتار خشن خود با حیوانات پرده برداشت. این دختر با انتشار این ویدئو ها مدعی شد که کلینیک نگهداری از حیوانات دارد و در این کلینیک از حیوانات ها به روش خودش نگهداری و آنها را آموزش می دهد.

در یکی از کلیپ های بسیار خشن این فرد، او پایش را روی گلوی سگ گذاشته و گلوی سگ را فشار می دهد یا در کلیپی دیگر سر سگ ها را به زمین می کوبد.

پس از انتشار این کلیپ تعدادی از افرادی که سگ های خود را برای نگهداری به این فرد سپرده بودند، مقابل خانه او تجمع کرده و خواستار تحویل گرفتن حیوان خود شدند. موضوعی که با مخالفت این فرد آزارگر مواجه شده و سرانجام با دخالت کلانتری محله موضوع با تحویل دادن سگ ها به پایان رسید.اما دختر آزارگر مجبور به فرار از خانه اش در محله ملاصدرا و زندگی مخفیانه در چند نقطه دیگر شهر شد.

پلیس در تعقیب دختر حیوان آزار +عکس

دختر جوان روانی است

زن جوانی که حیوانش را برای نگهداری به خانوم م سپرده است در مورد علت سپردن حیوانش به این فرد گفت: در نوروز قصد رفتن به مسافرت خارج از کشور را داشتم و نمی توانستم حیوانم را با خودم ببرم. در اینترنت با تبلغ مرکز نگهداری و تربیت حیوانات روبرو شدم و پس از تماس با شماره مورد نظر این خانم خود را حامی حیوانات معرفی کرد.

زن میانسال اضافه کرد: بعد از اینکه با هم قرار گذاشتیم قرار شد او حیوانم را ۱۰ روز نگهداری کند اما بعد از چند روز متوجه انتشار فیلم حیوان آزاری از سوی او شدم. وقتی به ایران بازگشتم او از دادن حیوان من خودداری کرد که به همین دلیل تصمیم گرفتم شکایت کنم. وقتی به کلانتری رفتم متوجه شدم من نفر هفتم هستم که برای گرفتن حیوانم شکایت کرده ام. این فرد روانی است و بویی از انسانیت نبرده است.

شکایت از دختر حیوان آزار

انتشار تصاویر خشن و تکان دهنده از حیوان آزاری های او و رجز خوانی برای صاحبان این حیوانات کافی بود تا در همان زمان افراد مختلفی با با مراجعه به پلیس از این فرد شکایت کنند.

مسعود جاریانی عضو انجمن حیوانات بی آزار در مورد این فرد می گوید:وقتی فیلم های منتشر شده از این دختر را دیدم متوجه اختلالات روانی در او شدیم. اگر کسی از اندک سلامت روحی نیز برخوردار باشد دست به چنین اقداماتی نمی زند. این فرد که بیمار روانی است از حیوان آزاری لذت می برد و با این کار عقده های درونی خود را تخلیه می کند. فکر می کنم او باید هرچه سریعتر تحت درمان قرار گیرد.

این حامی حقوق حیوانات تاکید کرد: بعد از انتشار این ویدئو ها ما به همراه چند گروه دیگر شکایت خود را مطرح کرده و همچنان پیگیر آن هستیم. این فرد علاوه بر نداشتن تعادل روحی و روانی از بی ادبی مفرط نیز رنج می برد و به بدترین شکل حامیان حیوانات را مورد توهین قرار می دهد.

جاریانی اضافه کرد: اگر همانند چند پرونده دیگر که در اردبیل و گلستان وجود داشت با این فرد نیز برخورد شود دیگر عده ای نو کسیه روانی به خود اجازره نمی دهند با موجودات خلق شده توسط خداوند اینگونه رفتار کنند.

پلیس در تعقیب دختر حیوان آزار +عکس

فرار پس از مصاحبه با رادیو بیگانه

با افزایش انتقادات از این فرد و ثبت شکایت های مختلف از سوی انجمن های حامی حیوانات این فرد با ارگان رسمی پنتاگون (رادیو فردا) مصاحبه و اقدامات و کارهایش را توجیه کرد.

این حیوان آزار افراد تجمع کننده مقابل خانه اش را افرادی دانست که به تحریک برخی دیگر مقابل خانه او تجمع کرده بودند.

پس از انتشار این مصاحبه عامل اصلی حیوان آزاری چند وقتی را متواری و در خانه های مختلف سپری کرد. تا اینکه پس از فروکش کردن این موضوعات او بار دیگر اقدام به انتشار فایل های صوتی تهدید کننده و صدای حیوان آزاری کرد.

دختر جوان این بار بی ابا تر از قبل اقدام به انتشار فایل های صوتی حیوان آزار و تهدید حامیان حقوق حیوانات کرده است.

تهدید و حیوان آزاری که هیچ وقت تمام نمی شود

دختر جوان که به گفته خودش از مشکلات روحی رنج برده و براساس اعلام فعالان حامی حقوق حیوانات مواد مخدر نیز مصرف می کند، به گفته یکی از اعضای انجمن هر بار پس از مصرف مواد مخدر-شیشه- اقدام به حیوان آزاری کرده و پس از خارج شدن از توهم مواد در کنار سگ ها اقدام به گریه کردن می کند!

این فرد ادامه داد: خانوم م.م با گرفتن فیلم از صحنه های حیوان آزاری، لذت روحی برده و فکر می کند وقتی این حیوانات را مورد ضرب و شتم قرار می دهد،روحش آرام می گیرد در حالی که این موضوعات همگی تاثیر مواد مخدر است.او اخیرا پس از مشکلاتی که برایش به وجود آمده است با انتشار صدا اقدام به تهدید و حیوان آزاری می کند.

پلیس فتا موضوع را پیگیری می کند

یک مقام مسئول پلیس فتا گفت: انتشار تصاویری که باعث جریحه دار شدن روح افراد جامعه شود را پیگیری می کنیم. در ماه های اخیر متاسفانه تعداد زیادی کلیپ حیوان آزاری در فضای مجازی منتشر شد.

وی ادامه داد: در چند کلیپ دختر جوانی اقدام به ضرب و شتم سگ ها می کند که ما این موضوع را پیگیری می کنیم. نمی توان علاوه بر موضوع حیوان آزاری از جرم انتشار فحاشی های رکیک در فضای مجازی گذشت.

به گزارش میزان، اخیرا فایل های صوتی جدیدی از این حیوان آزار منتشر شده است که او با بکار بردن کلمات زشت و رکیک دوستانش را تهدید می کند.

تمامی تهدیدات ویدئویی و صوتی این متهم در شبکه های مجازی وجود دارد. ضمن اینکه او پس از هر بار انتشار تهدیداتش مدتی را متواری شده و به زندگی زیر زمینی در مخفیگاه هایش می پردازد. این فرد همچنین با انتشار صدایی از یک سگ در هنگام شکنجه و آزار و اذیت، دوستانش را تهدید می کند که در صورت برآورده نکردن خواسته هایش حیوانات آنها و خود آنها را به سرنوشت حیوان آزار دیده دچار می کند.

تهدید افراد به سوزانده شدن در اسید

در حالیکه تهدیدات خانم حیوان آزار بار دیگر در فضای مجازی آغاز شده است، این فرد علاوه بر توهین به نوامیس حامیان حقوق حیوانات در چند مورد آنها را به خون و خونریزی و سوزانده شدن در اسید تهدید می کند. این فرد که هیچ حریمی برای خود قائل نیست،در تازه ترین اقداماتش بار دیگر حیوان آزاری را آغاز کرده و با این کار نسبت به حذف رقیبان اعلام آمادگی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینابیمارن سادیسم دارن ،چقدرمیکروب داریم توجلدانسان

    • جواد

      خوش به حال بعضیا... اونایی که تنها غم و غصشون نگهداری و یا تربیت توله سگ ، بچه میمون و گربه شونه! «مرفهین بی درد»

      پاسخ ها

      • غـــــــــــز ل

        چه اندازه شما بی دردتر از مردمین این تنها روه پول دار نیستن که با جوندارانی که خدا آفریده بخشی از زندگیشون رو می گذرونند!!
        بسیاری از ما از بچگی ماهی یا جوجه و لاک پشت و ...نگهداری می کردیم....
        هنوز هم کسانی جوندارانی که دوست دارند و می تونند ازشون نگهداری کنند رو همچون دوست خود می دانند داشتن یک همراه و یا جوندار بامزه ی کوچولو برای شما هم خوبه تا این اندازه با وازه های زشت دیگرون رو هدف نگیرید پول دار بودن گروهی آدم با بی دردیشون برابر نیست آدم بد می تونه توی هر گروه درآمد باشه مگه ماها که درآمد چندانی نداریم همچین گفته هایی داریم؟؟؟
        هر کسی به روش خودش زندگی می کنه ....اونا تنها اندوه زندگیشون این نبوده و نیست همه پست یو بلندی تو زندگیشونه هر کی بامش بیش برفش بیشتر!!!
        با این روی آزار دادن جونداران که نمی تونند فریاد بزنندو زبون ندارند که چیزی بگن !!!!بسیار بیشتر از آدم آزاری گناه داره همین جور هم روش اندیشه ی شما کمی بیشتر به خودت بیندیش می دونم توی دلت مهربونی بیشتر از خشم هست!!!!
        یادمون نره بی دردی با پول داری برابری نداره!!!همجون که هم دردی با نداشتن و کم داشتن پول همراه نیست!!!
        این کار در هر کشوری بود گروه بزرگی از مردم گردم هم می آمدن تا این خانوم را از راه رفته باز گردونند و به بهبودی برسونند و جونداران رو هم رهایی بدن و به جاهای آرام و بهداشتی برسونند تا شاید بشه کمی روان اونا رو به بهبودی رسوند

    • بدون نام

      مردم رد کردن تقصیر ندارن

    • مهسا

      اصن ازحالت دماغ ولباش معلومه چه موجودخطرناکیه یه لحضه به عکس نگاه کنیدمتوجه میشید

    • بدون نام

      که به جای کمک کردن به ادمها
      از بس کمبود دارید
      یکی یه دونه سگ و گربه می برید و خرجش می کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید خرج ادبیات تو کرد کتاب بخرن واست

      • user

        خب عزیزم الان سخنرانی شما بیشتر از سر عقده و کمبود هست تا اونا

      • بدون نام

        یک سگ یا گربه هیچوقت مثل تو نفرت پراکنی نمیکنه...واسه همینه که عزیزه

      • بدون نام

        .. تو هم سادیسمی هستی.. معلومه ازار دیدی زیاد

    • حسین

      عقده خودنمایی داشته

    • بدون نام

      ای کاش روزی فرا برسه که دیگه شاهد هیچ گونه حیوان آزاری و انسان آزاری نباشیم

    • سوشیانت

      واقعا هیچ سیستمی برای جمع آوری و بستری کردن بیماران روانی و درمان اونا در کشور وجود نداره این آدم باید سریعا بستری بشه وضعش خیلی خرابه.

    • ترسو

      همه ديونن ، زن و مرد و پير و جوون هم نداره ! قبول كنيم و فكر راه چاره و مداوا باشيم .....

    • نادیا

      کسی که سگ را شکنجه کند و لذت ببرد .میتواند انسان را هم نابود کند.خدا لعنت کند کسی را که شیشه را ساخت

    • دخترک

      ببریمش کمپ بعد تیمارستان یا زندان

    • Aryan

      پيداش كنيد و شلاقش بزنيد

    • user

      من حیوان خانگی دوست ندارم حتی در حد یه پرنده ولی بعضی ها که میان و از دیگران ایراد میگیرن که چرا حیوان دارن واقعا چرا فکر نمی کنن هر کسی حداقل در این مورد آزاده که اگه دوست داره حیوان نگه داره شاید بعضی از این حیوانت در دوستی از خیلی از آدم ها بهتر باشن کم کمش اینه که نارو به آدم نمیزنن و دوست داشتن شون هم از سر نیرنگ نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک بچه بی سرپرست رو نگهداری کنند ثواب بیشتری داره
        مگه اینگه واسه لذت وخوش گذرونی باشه که منجر به اذیت حیوان هم میشود - چون شاید حیوان از کاری که منجر به لذت شخص میشود خوشش نیاد و....

      • user

        امروزه پدر و مادر بچه ای رو که بدنیا آوردن بزرگ می کنن و همه جوره ازش مراقبت می کنن آخرش مهمان خانه سالمندان هستن
        کسی منکر ثواب بزرگ کردن بچه های بی سرپناه نیست ولی فکر می کنم هرکسی خودش در حد توانش میدونه چکاری برای آخرتش انجام بده و توانایی چکاری رو داره چرا فکر می کنین لازمه برای همه شما تعیین تکلیف کنید
        من دوست دارم یه حیوونی تو خونه خودم نگهدارم ولی هیچ وقت ضررم به هیچ انسانی هم نرسیده نه زبانی و نه فیزیکی فکر می کنم برای انسان بودن همین کافیه که ضرری به دیگران وارد نکنی کمک کردن یه چیز اختیاریه و همه هم میدونن چطور و کجا این کارو انجام بدن

    • محسن محمدزاده

      خیلی عالی خسته نباشید

    • بدون نام

      کسانی که حیوانات را در بند و قل نگه میدارن و به اصطلاح خودشون آب ونونش رو میدن باید تست روان بدن ، شاید مشکل روانی دارن که یک حیوان ازاد را زندانی و اسیر خودشان میکنن بدلیل اینکه خوششون میاد و دوست دارن !!!!!!

      پاسخ ها

      • user

        واقعا چقدر عادت کردیم به این سفسطه بازی ها

    • بدون نام

      همون اذیت و ازاری که به حیوانات رسونده سر خودش باید بیاری ببنم لذت میبره

    • farid black ops

      خاک بر سر اون دختر که حیوون خدا رحم نکرد...حیوون زبون بسته چه گناهی داشت مگه؟؟

    • بدون نام

      شده موقعي كه ميخواي ماشين بخري ، به جاي پژو بگي چه فرقي ميكنه، پرايد ميخرم و بقيه پولش رو ميدم به يه ادم بيچاره؟ من خودم هم درك نميكنم چرا كسي بايد پولش رو براي حيوانات خرج كنه، اما مگه همه بايد مثل هم فكر كنند. منظورم اينه كه اون پول اگر هم صرف سگ نشه، قرار نيست صرف نيازمندان بشه. ما همه نودخواهي هاي خاص خودمون رو داريم. هيچ كسي نميتونه بگه پول حلال چ طور خرج شه

    • واقع بین

      متاسفانه بحث بر سر این نیست که این شخص حیوان آزاری می کند ویا کار های گمشابه آن مشکل اونجاست که این قبیل حوادث زنگ خطری هستش برای اینکه به مسایل روح و روان آدمها باید توجه کرد وقتی شخصی دل درد می گیرد به پزشک مراجعه می کند ولی درمورد مشکلات روح و روان آدمها کمتر فرهنگ سازی و هزینه شده است و جهت پیشگیری چون هزینه نمی شود اونوقت هزینه بیشتری را جامعه پرداخت باید بکند

    • Wolf

      من صد بار در مورد همین حیوان آزاری تو همین مجله کامنت گذاشتم.
      تا وقتی که بزرگان خودشان حیوان ستیزند همین آش و همین کاسه است.
      برید شبها تو خیابانهای شهرهای بزرگ بگردید. حتما میبینید که چطور ماموران شهرداری ها با ماشینهای نیسان سگها و گربه ها را با تفنگ میکشند. دستور این قتل هارو کی صادر میکنه. چرا هیچ رسانه ای سراغ اونها نمیره.

    • ایرانی

      عقده های حقارت و روحی خود را که طالب دیده شدن هست داره جلوه میده . باید بهش مسئولیت بدن و ازش محصول کار و مسئولیتش رو بخوان و در این راه تشویقش کنن تا درجای خودش مفید و موثر باشه. مطمئنا برخورد با او نتجه خشونتش را چندبرابر میکنه

    • بدون نام

      روانیه بگیرین ببرین تیمارستان

    • بدون نام

      کلی خرج می کنن برای گریم های آنچنانی که فیلم های زامبی بسازن، غافل از اینکه دم گوش ماها کلی از این زامبی ها در پوست و لباس مبدل دارن راحت برای خودشون می گردن
      اینا و امثال اینا زامبی ان، اگر انسان بودن از شکستن شاخه درخت هم دردشون می گرفت، شکنجه موجودات بی دفاع و طرفداری از شکنجه کننده این موجودات فقط از جماعت زامبی بر میاد

    • كامران

      آقا چرا نميگيرين قضيه رو؟!!!!

      بگيرين ديگه!
      يارو شوهر ميخواد!
      قحط الرجاله داداش ميفهمي؟!!!

    • نجلا

      عجب میخواسته بااین کار جلب توجه کنه خداجوابشومیده

    • ایلناز

      کاری که این خانوم انجام داده بی نهایت ناپسند و غیر انسانی اما ای کاش همان طور که طرفدار حقوق حیوانات دریم طرفدار حقوق انسان ها می داشتیم تا دختری با جنین عقده هایی رشد نکنه. این خانوم هزاران عقده نهفته داره که باید ریشه یابی بشن. مردی زن و دو بچه اش رو شکنجه میده یا معلمی . . . همه این ها نشان از عقده هایی هست که فرد باهاشون بزرگ شده . خدا به همه ما کمک کنه

    • امیرحسین

      خوب

    • elham

      این خانم معتاد به شیشه ست، خیلی از معتادان دست به حیوان آزاری زدند و هر روز دارن حیوانات بی پناه مثل سگ هاو گربه ها و حتی کودکان رو شکنجه می کنند. و این خیلی خطرناکه ، هرچه سریعتر باید جلوشون گرفته بشه.

    • آرمان

      بابا این که چیزی نیست...من صحنه های بدتر از اینشم دیدم دخترانی را دیدم که حیوانات را زنده زنده سلاخی میکنند که اگه عموم مردم ببینند وحشت میکنند...بهر حال همشون مشکلات روحی روانی دارند که باید درمان بشند نه اینکه از جامعه ترد بشند....با مجازات کردن جلوی این کارا گرفته نمیشه

    • محمد

      این رفتارا چه معنی داره حیون ازاری یعنی چی همین این دختر که مواد مصرف میکنه خود نمایی نمیکنه طرز فکرش خوب کار نمیکنه خدایی که همه جهان از اوست میگه ایا فکر میکنید که شما رو بیهوده افریدیم منظور انسانه باید راه درست رو رفت

    • الناز

      بابا انقدر به این دختر فحش ندید .فکر کردید با فحش دادن کارا درست میشه؟!! .خب بنده خدا افسردگی روحی داره دیگه
      اگه یکی از اعضای خانواده خودتون دچار یه همچین مشکلی بشه آیا بهش فحش و ناسزا میگید یا سعی میکنید که درمانش کنید؟!! .خب مسلما درمانش میکنید ولو اینکه روند درمانش پرسه خیلی سختی باشه ولی بالاخره درست میشه
      بیایید همگی فکرمون رو بهتر بکار بگیریم و از ناسزا گویی و الفاظ رکیک دوری کنیم . سعی کنیم بجای سطحی نگری ریشه مشکلات را شناسایی و حل کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرف مشکل داره درست ولی اگه یکی بیاد همه جور بلا سر خودت بیاره با مشت و لگد به جونت بیفته به بهونه اینکه یارو افسرده یا روانیه آروم میشینی؟؟؟

    • بدون نام

      فقط میخاستی این قیافه زشتتو مشهور کنی .بگی منم هستم منم آدمم .ولی آدم نیستی بی ....

    • بدون نام

      اگه دست من میوفتادی مثل همون حیوان بی آزار جلوی همه ملت پا میگذاشتم رو گردنت خفه ات میکردم بی وجدان بی ذات.انسانیت نداری بچه ی بابات نیستی بیای منو تو اسیدبسوزونی که همونحا بگیرمت با پام خفه ات کنم

    • ایمان

      بابا تمام خرمشهر شده سگ ولگرد شب نمیتونم بریم بیرون باید یه فکری بکنن تمام پارکها شبها پر از سگ میشه بچه هامون جرات ندارن بیان باهامون پارک تا بازی کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه وجدانا چه ربطی به این سگ آزاری داشت اگه یه موجودی زیاد شد باید اینطوری نابودشون کنن؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج