۳۳۷۱۲۸
۷ نظر
۵۰۱۵
۷ نظر
۵۰۱۵
پ

مذاکره جدید ایران و پژو

معاون وزیر صنعت با تشریح جزئیات مذاکره جدید ایران با پژو بر سر تولید قطعات، صادرات و قیمت‌گذاری محصولات تولیدی مشترک با ایران، گفت: خودروهای جدید پژو در ایران قیمت‌گذاری نمی‌شوند.

خبرگزاری مهر: معاون وزیر صنعت با تشریح جزئیات مذاکره جدید ایران با پژو بر سر تولید قطعات، صادرات و قیمت‌گذاری محصولات تولیدی مشترک با ایران، گفت: خودروهای جدید پژو در ایران قیمت‌گذاری نمی‌شوند.

محسن صالحی‌نیا با بیان اینکه هیچ توافقی با شرکت فرانسوی رنو برای تولید خودروی کوئید در ایران خودرو انجام نگرفته است، گفت: به عنوان رئیس هیات مدیره ایران‌خودرو اعلام می‌کنم که هیچ توافقی با شرکت رنو برای تولید کوئید در ایران صورت نگرفته است، البته شرکت خودروسازی سایپا مذاکراتی را با این شرکت فرانسوی برای تاسیس یک شرکت مشترک به صورت جوینت‌ونچر صورت داده که بر این اساس کارگروهی هم برای بررسی و نظارت بر پیشرفت کار از سوی مدیرعامل این مجموعه تعیین شده که به او و هیات مدیره این شرکت گزارش می‌دهند. در این میان تا مذاکرات نهایی نشود، بنده در جریان جزئیات آن نیستم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: برخی مسائل ضد برجام در مجامع بین‌المللی، تاثیری بر فعالیت مشترک پژو با ایران نداشته و مذاکرات ما در سطح عملیاتی بوده و در حد کارشناسی نیست که خللی به آن وارد شود. در این میان قاعده‌ای شروع کرده‌ایم که بعد از رفع محدودیت‌ها نیز قرارداد منعقد شد و تشکیل شرکت جوینت‌ونچر نیز آخرین مراحل ثبت خود را سپری می‌کند و به زودی کار را آغاز خواهد کرد. هفته گذشته نیز جلسه جدیدی با پژو در مورد قرارداد فرعی و مسائل مرتبط با جزئیات تولید قطعه، صادرات و قیمت‌گذاری برگزار شد.

وی تصریح کرد: قیمت‌گذاری خودروهای جدید پژو در ایران که به صورت جوینت‌ونچر تولید می‌شود، باید براساس شرایط بین‌المللی صورت گیرد و خود من فکر می‌کنم با خودروهایی که از این شیوه تولید می‌شوند، باید مشابه خودروهایی که طی هفته‌های گذشته از شمول قیمت‌گذاری دولتی خارج شدند، برخورد شوند. اما با توجه به شرایط، مشکلی به لحاظ قیمت‌گذاری نداریم و قیمت‌گذاری دولتی این خودروها صورت نمی‌گیرد. ظن من بر این است که قطعا از قاعده‌های محدودکننده قیمت‌گذاری بری هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید شهرکی

      به نظر من اگه محصولات جدید پژو و فرانسه خارج از ایران و به قیمت بین المللی باشه به نفع ماست.

    • یاسر دزکی

      بخدا پای خارجی ها را به شرکت های گاری سازی ایران باز نکنید چون تمام تقلبهای ایرانی ها را هم یاد میگیرند و کلاهبردار حرفه ای میشوند بگذارید انها لا اقل صاف و بدون شیله کارشون را انجام دهند ...

    • زنده باد ایرانی

      فقط یک بار فقط یک بار

      سوار ماشین تویوتا کارینا بشید تا بفهمید ماشین سال1977 چطور ساخته شده

      یکبار امتحان کنید تا بفهمید تو ایران خودرو سازی ما در حد صفر هم نیست

      متاسفم برای خودمون
      حیف

    • حسن زینلی

      سلام من که با توجه به قیمتها: اول این اقای ... که نامش را نمیدانم و مرتب در تلویزیون در مورد خودرو صحبت میکند نفرین مکنم بعد هم هر کسی که قیمت خودرو را در کشورمان اینقدر گران و بی کیفیت کرده است.نفرین میکنم

    • حسن زینلی

      سلام نوشتم ارسال هم کردم اما دریافت نشد متاسفم

    • هرمز درختچی

      اونهایی که ماشین ملی رو تبلیغ میکنند ولی خودشون سوار ماشینهای خارجی میشن
      چرا به فکرنیستن

    • حسن زینلی

      با سلام و از اینکه نظرم را منتشر فرمودید بسیار سپاسگذارم و تمناء دارم در خصوص قانون جامع ایثارگران مصوبه مجلس شورای اسلامی گزارشی تهیه و از سرانجام اجرای قانون مذکور اطلاع رسانی فرمائید و نیز گزارش دیگری در مورد سهام عدالت و سور مقرره اش و اینکه چرا امثال من جانباز 55% از هرگونه دریافتی در خصوص اسناد مالکیت و یا سود منظور تا کنون محروم مانده ایم اطلاع رسانی فرمائید متشکرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج