۳۳۷۴۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کاپیتان تیم‌های حاضر در یورو ۲۰۱۶

یورو ۲۰۱۶ از جمعه این هفته آغاز می‌شود که در آن کاپیتان ۲۴ تیم امیدوارند در پایان این رقابت‌ها به همراه تیمشان جام قهرمانی را به خانه ببرند.

خبرگزاری ایسنا: همه تیم‌ها ۲۳ بازیکنی که به فرانسه خواهند برد را معرفی کردند اما پیش از آن نیز کاپیتان‌های هر تیم مشخص شده بودند. در ادامه رهبر ۲۴ تیم حاضر در یورو معرفی می‌شوند.

فرانسه، هوگو لوریس

بازوبند کاپیتانی تیم ‌میزبان را بر بازو خواهد بست. این بازوبند پس از دعوت نشدن جنجالی و بحث برانگیز کریم بنزما به او رسید.

رومانی، رضوان رت

بازی‌های آخرش در تیم ‌ملی را به خاطر آسیب‌دیدگی‌ از دست داد و در آن دیدارها چیرچس، کاپیتان تیم بود. رت که مدافع باشگاه رایووایکانو اسپانیا نیز هست، رهبری رومانی را در زمین بر عهده دارد.

آلبانی، لوریک کوئنتا

با ۸۹ بازی ملی، بازوبند کشورش را در بازی‌های یورو خواهد داشت. مدافع آلبانیایی در تیم‌های پا‌ر‌ی ‌سن‌ ژر‌من، مارسی، ساندرلند، گالاتاسرای و لاتزیو بازی کرده است اما اکنون در نانت پا به توپ است.

سوییس، استفان لیشت‌اشتاینر

بال راست باشگاه یوونتوس ایتالیا، نماینده فوق‌العاده‌ای برای تیم ‌ملی سوییس خواهد بود. او ۸۰ بازی ملی در کارنامه‌اش دارد.

انگلیس، وین رونی

به عنوان کاپیتان این تیم انتخاب شده است. او به خاطر ترافیکی که در خط حمله سه‌شیر وجود دارد، احتمالا در خط حمله به میدان نرود و به عنوان هافبک بازی کند.

روسیه، رومن شیروکوف

بازوبند کاپیتانی روسیه را بر بازو خواهد بست. هافبک زسکا مسکو ۵۴ بازی ملی دارد.

ولز، اشلی ویلیامز

بازیکن سوانزی سیتی با وجود حضور گرت بیل، ستاره باشگاه رئال مادرید و گران‌قیمت‌ترین بازیکن فوتبال دنیا، کاپیتان این کشور است.

اسلواکی، مارتین اسکرتل

این تیم را در زمین مدافع با تجربه‌ای به نام اسکرتل رهبری می‌کند. بازیکن باشگاه لیورپول، ۸۰ بازی ملی در کارنامه‌اش به ثبت رسیده است.

آلمان، باستین‌ شواین‌اشتایگر

پس از خداحافظی فیلیپ لام از تیم ‌ملی فوتبال آلمان، بازوبند ژرمن‌ها به شواین اشتایگر رسید. هافبک منچستریونایتد نیمه فصل دوم فصلی که گذشت را به خاطر آسیب‌دیدگی‌ از دست داد.

اوکراین، آناتولی تیموشوک

۱۴۲ بازی ملی برای اوکراین انجام داده است. این بازیکن ۳۷ ساله اغلب در ترکیب اصلی حضور ندارد اما کاپیتان تیم است.

لهستان، روبرت لواندوفسکی

مهاجم بایرن مونیخ رهبری این تیم را بر عهده دارد. او یکی از پرآوازه‌ترین و زهردارترین مهاجمان جهان در گلزنی است.

ایرلند شمالی، استون دیویس

کاپیتان ایرلند شمالی است. او در مرکز زمین بازی می‌کند. ۸۲ بازی ملی را در کارنامه‌اش به ثبت رسانده و یکی از بهترین‌ها در پست خودش است.

اسپانیا، ایکر کاسیاس

در ۳۵ سالگی و با فتح دو جام در یورو و یک جام جها‌نی، همچنان کاپیتان لاروخا خواهد بود. حتی اگر حضورش در ترکیب اصلی مشخص نباشد نیز بدون شک رهبر تیمش است.

چک، توماس روسیچکی

پس از یک سال دوری از تیم ‌ملی، یک بار دیگر برای چک به میدان خواهد رفت. او از شرایط آرمانی‌اش به علت آسیب‌دیدگی‌ فاصله گرفته بود و قصد خداحافظی از فو‌تبا‌ل را داشت اما پیام یک کودک مهاجر نظرش را عوض کرد و بازوبند کاپیتانی تیمش را در یورو پیش‌رو بر بازو خواهد داشت.

ترکیه، آردا توران

فصل نه چندان درخشانی را به همراه بارسلونا سپری کرد. با وجود قهرمانی آبی‌ اناری‌ها در لالیگا و کوپا دل ری، این هافبک ترک‌تبار، کم فروغ بود. با این حال در کشورش به عنوان یک الگو محسوب می‌شود و کاپیتانی ترکیه را بر عهده خواهد داشت.

کرواسی، داریو سرنا

مدافع راست این کشور، بازوبند را بر بازو دارد. بازیکن شاختار دونتسک اوکراین، ۱۲۹ بار برای کشورش به میدان رفته است.

بلژیک، ادن هازارد

آسیب‌دیدگی‌ ونسان کمپانی باعث شد تا بازوبند به ادن هازارد برسد. او جوان‌ترین کاپیتان یورو ۲۰۱۶ است. هازارد فصل سختی را به همراه چلسی گذراند.

ایتالیا، جانلوییجی بوفون

از سال ۱۹۹۷، د‌ر‌وازه‌بان تیم ‌ملی ایتالیا است. او در یوونتوس نیز مانند کشورش کاپیتان است. همچنین مسن‌ترین کاپیتان یوور با ۳۸ سال خواهد بود.

جمهوری ایرلند، جان اوشی

مدافع ساندرلند که بیشترین دوران حضورش را در منچستریونایتد سپری کرد، کاپیتان سبزها خواهد بود.

سوئد، زلاتان ایبراهیمویچ

کاپیتان سوئد کسی نیست جز پرآوازه‌ترین و پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال این کشور. این مهاجم ۳۴ ساله، ۱۱۲ بازی ملی در کارنامه‌اش دارد و ۶۲ گل ملی به ثبت رسانده است.

پرتغال، کریستیانو رونالدو

در ۳۱ سالگی بازهم کاپیتان کشورش است. ستاره ر‌ئال‌ ماد‌رید خیلی مشتاق است عنوان بین‌المللی را به همراه کشورش به دست بیاورد و بعد از آن از دنیای فوتبال کناره‌گیری کند.

ایسلند، ایگور گودیانسن

بازیکن پیشین بارسلونا رهبر ایسلند درون میدان خواهد بود. با گذشت زمان، حضور بازیکن ۳۷ ساله در تیم ‌ملی کم‌رنگ‌تر شده است.

مجارستان، بالاز ژودساک

بازوبند کاپیتانی کشورش را بر بازو خواهد بست. با وجود این که بازیکن مستعدی است اما تنها در لیگ مجارستان، هلند، روسیه و ترکیه بازی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج