جاباما
۳۳۷۴۵۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آخرین اخبار نقل و انتقالاتی پرسپولیس

با آغاز نقل و انتقالات دوره شانزدهم پرسپولیس نیز همچون سایر تیمها در حال خانه تکانی و جذب نفرات جدید است تا بتواند تیم پر قدرتی را جهت حضور در ۳ جبهه مختلف در فصل آینده آماده کند.

کاپ: برانکو که تیمش در فصل گذشته بهترین بازیها را ارائه می کرد و علیرغم شروع نه چندان مناسب در هفته های ابتدایی در روزهای میانی فصل خود را به جمع مدعیان رسانیده و تا لحظات پایانی فصل شانس قهرمانی داشت در نهایت با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان جام را به این تیم جنوبی واگذار کرده و تنها سهمیه مستقیم حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را بدست اورد تا در فصل آتی پرسپولیس علاوه بر لیگ و جام حذفی با تیم های آسیایی نیز رقابت داشته باشد. مدیران و کادرفنی پرسپولیس که می دانند رقابت در فصل اینده از فصل پیش برای تیمشان دشوارتر است، در پی بستن تیمی قدرتمند هستند تا بتوانند جوابگوی خواسته های هواداران پرشمار خود باشند. بر همین اساس نگاهی داریم به وضعیت ورودی ها و خروجی ها پرسپولیس و انچه در این تیم می گذرد.

همه انهایی که قرارداد دارند

احمد نوراللهی، وحیدحیدریه، محمد انصاری، محسن مسلمان، رامین رضائیان، رضا خالقی فر، علی علیپور، علی محسن زاده، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی‌نیا، شهاب زاهدی، الکساندر لوبانف، امیر عباس آینه چی، محمد رحمتی و مرتضی قدیمی پور بازیکنانی هستند که با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند.

بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده

جری بنگستون، لوکاماریچ، مایکل اومانیا، میلاد کمندانی، مهرداد کفشگری، مهدی طارمی، بابک حاتمی، امید عالیشاه، سوشا مکانی، رضا نورمحمدی و محسن بنگر بازیکنانی هستند که قراردادشان با پرسپولیس تمام شده است و می توانند به هر تیمی که می خواهند بروند.

جداشدگان قطعی

از میان نفراتی که قرارداد دارند علی محسن زاده رضایتنامه خود را دریافت کرده و از تیم جدا شده است.رضا خالقی فر و علی فاطمی در لیست برانکو نیستند و فقط حیدریه کمی شانس ماندن دارد.

سوشا مکانی، مایکل اومانیا، جری بنگستون، نورمحمدی و بابک حاتمی هم که قراردادشان به پایان رسیده باشگاه تمایلی به ادامه همکاری با انها ندارد و در این میان در صورت عدم جذب مهاجم جدید این شاید جری بن سون باشد که شانس اندکی برای تمدید قرار داد پیدا کند.

بازیکنانی که در لیست انتظار هستند

از بازیکنانی که با باشگاه قرار داد داشته و شک و تردید هایی در ماندن یا رفتن انها وجود دارد می توان به لوبانف، محسن بنگر و مهراد کفشگری اشاره کرد . از انجایی که فسخ قرارداد با لوبانف با ضرر و زیان همراه است ممکن است این بازیکن در این تیم ماندنی شود و بنظر می آید حضور یا عدم حضور بنگر و کفشگری به انتخاب بازیکن جایگرین برای این دو بازیکن بستگی خواهد داشت اما در مجموع احتمال خروج بنگر و کفشگری زیاد است. احتمال جدایی یا ماندن این بازیکنان به یک اندازه است.

بازیکنانی که برانکو خواهان تمدیدشان است

عالیشاه، طارمی، ماریچ و کمندانی نفراتی هستند که برانکو به تمدید همکاری با انها مصر است و خواستار ان شده تا مدیران باشگاه با این بازیکنان به هر طریقی تمدید کنند. عالیشاه و ماریچ از مدتها قبل ادامه حضورشان را در پرسپولیس اعلام کرده اند وتنها شرط کمندانی هافبک خوش اتیه پرسپولیس هم این بوده که در فصل اینده شانس بیشتری برای بازی داشته باشد و از این مطمئن باشد که ایا در فصل جدید مورد اعتماد برانکو خواهد گرفت یا خیر.

قرضی هایی که برمی گردند

از سویی دیگر پرسپولیس بازیکنانی از فصل های گذشته دارد که به خاطر سرباز شدن و یا به صورت قرضی به تیم های دیگر رفته اند و طبق قراردادی که دارند باید به پرسپولیس برگردند. حسین کنعانی زادگان، حسین ماهینی و سیدعلی فاطمی بازیکنانی هستند که به جمع سرخپوشان بازخواهند گشت و سه بازیکن جدید این تیم خواهند بود.

از انجایی که علی فاطمی دیگر نخواهد توانست در این فصل جزو سهمیه زیر ٢٣ سال تیم باشد و پرسپولیس نیاز به تقویت در برخی پست ها خواهد شد طبیعتا با محدودیت هایی که به وجود امده به ناچار این بازیکن را جواب خواهند کرد.

خروجی های پرسپولیس

بنابراین باید گفت تا به اینجا از جمع نفرات فصل گذشته حضور ۱۶ بازیکن قطعی شده است و جدایی ۱۰ بازیکن محتمل. نورالهی، انصاری، مسلمان، رضائیان، احمدزاده، لوبانف، ماریچ، عالیشاه، کامیابی نیا، کمندانی، علیپور، زاهدی، اینه چی و رحمتی نفراتی هستند که حضور انها قطعی و بازیکنانی نظیر خالقی فر، حاتمی، نورمحمدی، طارمی، مکانی، محسن زاده، اومانیا، بنگر، حیدریه و کفشگری نیز محتمل به جدایی هستند.

ورودی های پرسپولیس

کنعانی زادگان و ماهینی همانگونه که گفته شده با پایان دوره خدمت سربازی بار دیگر به پرسپولیس باز خواهند گشت و این تیم را در لیگ آینده همراهی خواهند کرد اما طبق قانون سهمیه محسوب نمی شوندپرسپولیس تا به اینجا نیز بیرانوند را از تیم نفت، ساسان انصاری را از فولاد به خدمت گرفته و کار پیوستن جلال حسینی از تیم نفت و وحید امیری نیز طی روزهای اینده احتمالا نهایی خواهد شد. این چهار نفربازیکن نام برده جزو بازیکنان بزرگسال بوده و سهمیه محسوب خواهند شد و با این حساب پرسپولیس در صورت جذب سیدجلال و امیری تنها ۲ جالی خالی خواهد داشت که بنظر می اید ان دو جای خالی را به یک مهاجم و یک مدافع چپ اختصاص خواهد داد. کاوه رضایی و شجاع خلیل زاده گزینه های مدتظر باشگاه برای مذاکرات بعدی هستند و باید دید چقدر این خبرها رنگ واقعیت به خودش خواهد گرفت و پرسپولیس در نهایت چه بازیکنی را جایگزین مهدی طارمی خواهد کرد و ایا از گزینه های داخلی یا مهاجمانی کروات که این روزها از انها نام برده می شود بازیکنی را جذب خواهند کرد.پرسپولیس با الوان زاده گوش چپ زیر ۲۳سال نفت مسجد سلیمان نیز توافق کرده و بدنبال مهرداد محمدی به عنوان دفاع چپ است و تاکنون در جذب ترابی.خلیل زاده.علی کریمی.مهرداد محمدی.سعید اقایی و فرشید یاقری ناکام مانده ولی تکاپو برای جذب خلیل زاده.کاوه رضایی و مهرداد محمدی همچنان ادامه دارد.

لیست پرسپولیس به تفکیک رده سنی

عالیشاه، ماریچ، لوبانف، احمدزاده، رضائیان، مسلمان، انصاری، نوراالهی، کنعانی زادگان، ماهینی، بیرانوند و ساسان انصاری بازیکنانی هستند که لیست نفرات بزرگسال پرسپولیس را تشکیل داده اند.البته هنوز با عالیشاه و ماریچ تمدید نشده.هر تیم می تواند هجده بزرگسال داشته باشد. علی علیپور، کمندانی، قدیمی پور، اینه چی، رحمتی و زاهدی نیز بازیکنانی خواهند بود که فهرست زیر ۲۳ ساله های تیم را در فصل اینده پر خواهند کرد و احتمال رسمی شدن توافق با الوان زاده هم زیاد است.بنابراین با جذب ۴ بازیکن در رده سنی بزرگسال و ۲ بازیکن زیر ۲۳ سال پرونده نقل و انتقالات پرسپولیس در این فصل بسته خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج