۳۳۷۴۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

داورزنی: نیاز به کار مستمر داریم

رئیس فدراسیون والیبال ایران پس از موفقیت در انتخابی المپیک گفت: کسب سهمیه بازی‌های ریو بدون تردید خلق حماسه بود و این پیروزی را به مردم ایران تبریک می‌گویم.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا داورزنی اظهار کرد: هنوز آغاز راهی هستیم که قطعا سخت تر از گذشته است باید تلاش بیشتری انجام دهیم و با جدیدیت کار را دنبال کنیم. حضور در جمع تیم های المپیکی و ماندن در این سطح کاری است که باید با انگیزه بالا آن را دنبال کنیم. قطعاً نیاز به کار آسیب شناسی داریم. باید این موارد را برطرف کنیم تا در آینده والیبال کشور را قدرتمند تر کنیم. حضور در المپیک و بازی با برترین تیم های جهان نیازمند کار مستمر است.

وی افزود: موفقیت در انتخابی المپیک یکی از افتخارات بزرگ والیبال ایران است. خوشحالم که بعد از ۵۲ سال این موفقیت حاصل شد. همه بازیکنان شرایط خوبی داشتند و جنگیدند و هر کس به میدان آمد به اندازه یک امتیاز هم که بود، با جان و دل مایه گذاشت و در جریان مسابقات اثرگذار بود و این خیلی ارزشمند است بعلاوه که کادر فنی هم شرایط خوبی داشت.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: تمام تیم های حاضر در این مسابقات قبلا تجربه حضور در المپیک را داشتند و در این دوره هم با تمام توان برای کسب سهمیه حاضر شده بودند اما بازیکنان ایران نشان دادند که می‌توانند در برابر قدرت های جهان موفقیت باشند. با وجود اینکه بازیکنان ما شرایط برابری از نظر بدنی با لهستانی ها یا فرانسوی ها ندارند اما با تلاش و غیرت خود برتر از حریفان ظاهر شدند. مردم از تلویزیون دیدند چه اتفاق هایی افتاد، در ست پنجم با چین، آن ها ۱۳ بر ۱۲ جلو افتادند اما با غیرت بازیکنان و دعای مردم و توجه خدا توانستند این بازی را ببرند.

وی درباره پرداخت پاداش والیبالیست ها نیز گفت: انشالله در هفته آینده در تهران طی مراسمی از اعضای تیم ملی ایران تقدیر می کنیم. البته بچه های تیم ملی والیبال ایران فقط برای شادی دل مردم و خلق حماسه و ساختن عزت و افتخار این ممکلت تلاش می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج