۳۳۷۴۹۶
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

نامزد نهایی دموکرات ها در انتخابات آمریکا

هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موفق شده است حد نصاب لازم را برای نامزدی نهایی حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور کسب کند.

عصر ایران: هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا موفق شده است حد نصاب لازم را برای نامزدی نهایی حزب دموکرات آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور کسب کند.

نیویورک تایمز نوشت؛ بر اساس بررسی خبرگزاری آسوشیتدپرس کلینتون توانسته است با کسب ۲۳۸۳ دلگیت حزب دموکرات در آستانه برگزاری انتخابات مقدماتی سه شنبه (امروز) در شش ایالت باقی مانده، از حد نصاب لازم برای کسب نامزدی نهایی این حزب عبور کند.

بر اساس این گزارش کلینتون با یک پیروزی بزرگ در پورتوریکو و افزایش جهشی شمار "سوپر دلگیت ها " - نمایندگان ویژه - که حامی او هستند از مرز نامزدی نهایی حزب دموکرات عبور کرده است.

کلینتون نخستین زن در تاریخ آمریکا است که توانسته است به جمع یکی از دو نامزد نهایی رقیب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صعود کند.

نامزد نهایی دموکرات ها در انتخابات آمریکا

فعالان جنبش زنان آمریکا که حامی نامزدی کلینتون در انتخابات پیش رو هستند، نامزدی نهایی او برای ورود به کاخ سفید و کسب منصب ریاست جمهوری را یک تحول عمده و تاریخی محسوب می کنند. زنان آمریکا در سال ۱۹۲۰ - ۹۶ سال پیش - حق رای کسب کردند.

با این حال این نامزد انتخاباتی در واکنش به این گزارش آسوشیتدپرس گفته است تا پایان انتخابات مقدماتی حزب دموکرات - که امروز با برگزاری انتخابات مقدماتی در شش ایالت باقی مانده از جمله کالیفرنیا و نیوجوسی پایان خواهد یافت - در عرصه رقابت با برنی سندرز رقیب انتخابات درون حزبی خود، باقی خواهد ماند.

برنی سندرز رقیب انتخاباتی کلینتون نیز گفته است تا زمان برگزاری کنوانسیون حزب دموکرات در ماه ژوئیه در عرصه رقابت باقی خواهد ماند.

کمپین انتخاباتی سندرز در واکنش به خبر نامزدی نهایی کلینتون گفته است ، برای تغییر نظر نمایندگان ویژه ای که قول حمایت از خانم کلینتون را داده اند، تلاش خواهد کرد.

بر اساس قوانین داخلی حزب دموکرات آمریکا از تعداد ۴ هزار نماینده شرکت کننده در کنوانسیون ملی حزب دموکرات در ماه ژوئیه، ۷۲۰ تن از آنان را " سوپر دلگیت ها" - نمایندگان ویژه - تشکیل می دهند. این سوپر دلگیت ها شامل نمایندگان دموکرات گنگره ، اعضای ارشد حزب ، کمک کننده های مالی عمده و.. هستند و بر اساس قوانین داخلی حزب دموکرات می توانند تا زمان برگزاری گردهمایی سراسری حزب،نظر خود را درباره نامزد مورد حمایت شان تغییر دهند.

گفتنی است خبرگزاری آسوشیتد پرس کمتر از دو هفته پیش نیز با انجام یک نظر سنجی و تحقیق از دلگیت های حزب جمهوریخواه، کسب نامزدی نهایی برای دونالد ترامپ نامزد احتمالی حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را مسجل دانسته بود.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نیمه آبان ماه امسال برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس اصغری

      سلام.همیشه اخبار صبحگاهی را از طریق تلویزیون مطلع میشدم ولی اکنون از این طریق که بسیار خوب وراحتتر است.ممنون

    • حیدر صدوقی

      سلام اخبارها چرا این همه در کارشناس تجزیه وتحلیل نمی شون ناقص می مانن ممنون

    • محمدبخت

      برنامه ی خوبیه

    • الهــــــــه گمشاد

      اره واقعا

    • ناصر

      برنامه دردسترس وخوبیه ممنون

    • مظاهری

      سلام...خسته نباشید ...از زمانی که با این نرم افزار آشنا شدم ....کمتر اخبار میبینم....ممنون بابت برنامه ی خوبتون..

    • ایرانی

      امیدوارم ترامپ برنده بشه

    • بدون نام

      برا چی ترامپ برنده شه؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج