۳۳۷۵۲۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

طنز: متروی اسرارآمیز

آیدین سیارسریع در روزنامه قانون نوشت:

همزمان با راه اندازی ایستگاه خواجه عبدا... انصاری روز گذشته خط سه مترو وارد فضای عجیب و غریبی شده. گزارش خبرنگار ما از وضعیت مترو را در ادامه می‌خوانید:

پیرمردی در تراکم و شلوغی مترو پای یکی از مسافران را لگد کرد و بعد صاف تو چشم‌های مسافر خیره شد. مسافر گفت: لااقل یه ببخشید می‌گفتی. پیرمرد دستش را بالا برد و انگشت اشاره‌اش را رو به آسمان گرفت و گفت: عبدا... عمر بکاست اما عذر نخواست! مسافر با هیجان گفت: آقای خواجه عبدا... انصاری؟ خواجه سر تکان داد. مسافر گفت: آقا ما از طرفداران شماییم ولی تو کنکور چه پدری از ما درآوردی. خواجه عبدا... گفت: عبدا... عذر بخواست!

مرد دیگری با موهای پریشان و لباسی مرتب از بین مسافرهایی که نشسته بودند عبور می‌کرد و فال حافظ می‌انداخت روی پاهایشان. یکی از مسافرها نگاهی به فال انداخت و تعجب کرد. مرد را صدا زد و گفت: جناب این فالی که دادین شعرش کجاست؟ مرد گفت: شما انتخاب کن من میام شعرش رو میگم. مسافر گفت: ولی این فال حافظه. مرد گفت: خب منم حافظم دیگه ... و بعد دوباره از اول رفت و فال‌هایی که مردم نمی‌خواستند را جمع کرد.

پیرمرد دیگری به سختی از کنار حافظ عبور کرد و با قفسی پر از پرنده روبروی مسافران ایستاد و داد زد: مرغ عشق، مرغ باران، مرغ جوجه کبابی ... فقط سه هزار ... سیمرغ ببر سی هزار ... یکی از مسافران پیرمرد را فراخواند و گفت: پدرجان سیمرغ داری؟ پیرمرد دست کرد توی کیسه‌اش و سی تا جوجه رنگی در آورد و گفت: بیا پسرم. اینا رو کیش میدی تو کوه و دشت، به مقصد که رسیدن سیمرغ میشن. پسر گفت: مقصد کجاست؟ پیرمرد گفت: معرفت و عشق حقیقی. پسر گفت: چقدر طول می‌کشه؟ پیرمرد گفت: سال‌های زیاد، شاید هیچوقت! این مرغ هورمونی‌ها معمولا دیر به حقیقت می‌رسن. پسر گفت: نمی‌خوام! مال خودت. پیرمرد گفت: سیمرغ رو واسه کِی میخوای؟ پسر گفت: همین بهمن امسال، جشنواره فجر. پیرمرد گفت: پس بی‌خیال. لوازم آرایش نمی‌خوای؟ پسر گفت: چرا، میخوام! بعد رو کرد به پیرمرد و گفت: تو کی هستی که هم پرنده می‌فروشی هم سیمرغ هم لوازم آرایش؟ پیرمرد گفت: از بخت بد عطار نیشابوری هستم!

همین که این را گفت یک نفر با موتور آمد توی مترو و بخش نیشابوری عطار را لغو کرد و عطار به شکل فریدالدین عطار از قطار پیاده شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج