جاباما
۳۳۷۵۶۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

چراغ سبز تلویزیون به بزرگان سریال سازی

بازگشت مرتضی میرباقری بر کرسی معاونت سیما که طبعاً با تغییر و تحولاتی در مدیریت شبکه ها همراه بود اتفاقات جدیدی را نیز در پی داشت.

روزنامه بانی فیلم: بازگشت مرتضی میرباقری بر کرسی معاونت سیما که طبعاً با تغییر و تحولاتی در مدیریت شبکه ها همراه بود اتفاقات جدیدی را نیز در پی داشت. مثل اینکه مرتضی میرباقری کم کم دنبال رسیدن به ترکیب قبلی خودش با اندکی تغییر و مصمم به برگرداندن تلویزیون به روزهای اوج خود است.

چراغ سبز تلویزیون به بزرگان سریال سازی

پورمحمدی به شبکه مورد علاقه اش ۳ رفت، علیرضا برازش مدیر شبکه یک شد و قطعاً تغییرات دیگری در راه خواهد بود. اما این به این مفهوم نیز هست که باید به دنبال تغییرات محتوایی در جنس و جمال برنامه ها نیز باشیم.

بسیاری از بزرگان تلویزیون که مدت هاست به دلایل مختلف از رسانه ملی فاصله گرفته اند با طرح و قصه هایی نو دوباره به سراغ سیما خواهند آمد که این نشان از یک حرکت رو به جلو در دوران ریاست علی عسگری می باشد. قطعاً مدیر جدید تلویزیون به دنبال برگرداندن مخاطب از دست رفته سیماست و این مهم اتفاق نمی افتد مگر با تغییر تاکتیک در تولیدات سیما بخصوص در بخش نمایش که مخاطب حداکثری سیما را به خود اختصاص می دهد.

چراغ سبز تلویزیون به بزرگان سریال سازی

کیانوش عیاری که این روزها سریال جذاب و خاطره سازش «روزگار قریب» روی آنتن شبکه آی فیلم است، قرار است «۸۸ متر» را برای مرکز امور نمایشی سیما بسازد که گویا قرارداد ساخت این سریال حتی منعقد شده و قرار است به زودی پروژه «۸۸ متر» عیاری وارد فاز پیش تولید شود. داود میرباقری «صور اسرافیل» را با طرحی از امراله احمد جو و «سلمان فارسی» را که این روزها در حال نگارش توسط امراله احمد جو است در دست تولید دارد و قرار است بلافاصله پس از «ماه تی تی» ساخت این دو مجموعه را در راس برنامه های خود قرار دهد. محمدرضا هنرمند که پیش از این سریال های «زیر تیغ» و «آشپزباشی» را برای تلویزیون ساخته بود این بار نیز در همکاری جدیدش با علی اکبر محلوجیان دست به کار ساخت سریال جدیدی خواهد شد.

چراغ سبز تلویزیون به بزرگان سریال سازی

«جهان پهلوان تختی» را حسن فتحی احتمالاً برای تلویزیون خواهد ساخت که گویا بلافاصله پس از فصل دوم «شهرزاد»، حسن فتحی ساخت سریال جدیدش برای تلویزیون را پیش رو داشته باشد. تلویزیون مذاکرات نهایی اش را با حسن فتحی آغاز کرده و او نیز در این باره ابراز تمایل کرده است.

چراغ سبز تلویزیون به بزرگان سریال سازی

چراغ سبز تلویزیون به بزرگانی چون داود میرباقری، کیانوش عیاری، حسن فتحی، محمدرضا هنرمند و… نشان از این دارد که می توان به روزهای آینده تلویزیون امیدوار شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • gade

      تلويزيون ايران بدون مهران مديري صفايي ندارد

    • حق ستان

      مهران مدیری،،،رضا عطاران. برابر با برگشت مخاطبین ب سیما و شبکه های ملی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج