۳۳۷۵۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یقعوبی: بهرامی بازیکن استقلال اهواز است

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: حسین بهرامی قبل از اتمام لیگ برای فسخ قرارداد اقدام کرده و این فسخ تائید نشده است. او همچنان بازیکن استقلال اهواز است.

خبرگزاری فارس: کارون یعقوبی در مورد جدایی میلاد پاک‌پرور، گفت: پاک‌پرور به طور قرضی از فولاد خوزستان به استقلال اهواز آمده بود و این بازیکن بار دیگر به فولاد بازگشت.

وی در مورد بحث حضور حسین بهرامی در استقلال خوزستان و اینکه گفته می‌شود فسخ‌نامه او با استقلال اهواز اعتبار ندارد و این انتقال منتفی است، عنوان کرد: بهرامی قبل از اتمام مسابقات سال قبل و برگزاری جام حذفی به هیات فوتبال رفت و نامه فسخ‌نامه را دریافت کرد. این نامه به معنای این نیست که قرارداد از درجه اعتبار ساقط شده است بلکه درخواستی برای بررسی این مسئله و به نوعی طرح شکایت است.

مدیرعامل استقلال اهواز تاکید کرد: این درخواست به فدراسیون رفته و مسئولان فدراسیون بدون توجه به تاریخ فسخ‌نامه نامه‌ای دادند و این مسئله را مورد تایید قرار دادند. ما هم به این مسئله اعتراض کردیم که در نهایت این موضوع حل شد.

وی در مورد اینکه قانونی مبنی بر این موضوع وجود دارد که اگر باشگاه ۵۰ درصد از قرارداد بازیکن را پرداخت نکند بازیکن می‌تواند قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند، تصریح کرد: مثل اینکه این قانون لغو شده است. آنها اگر هم چنین کاری را می‌خواستند انجام دهند باید قبل از اتمام مسابقات این کار را می‌کردند ولی قبل از اینکه فینال جام حذفی برگزار شود این اقدام را صورت دادند.

یعقوبی در پایان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا در لیگ دسته اول تیم‌داری می‌کنند، گفت: قرار است با قدرت در مسابقات شرکت کنیم. یک هیات مدیره جدید معرفی خواهد شد که از نفرات بومی در آن بهره می‌بریم. امیدواریم که در فصل بعد با مشکل روبرو نشویم.

وی در مورد اینکه آیا در لیگ یک سرمربی این تیم سیاوش بختیاری‌زاده است، گفت: باید دید مدیران باشگاه چه تصمیمی می‌گیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج